網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月1日 星期四

[壹週刊 1260] 讀名牌 playgroup 楊思琦女激似吳帥 吳帥,思琦,楊思琦,M1,




兩歲大的 Krystal冇時停,非常男仔頭,激到楊思琦紮紮跳。

探熱針

讀名牌 playgroup 楊思琦女激似吳帥

七月約滿無綫的楊思琦,因單親媽咪形象唔討好,慘遭公司嫌棄,踢出經理人部兼大幅減人工。面對打壓,工作量少之又少的楊思琦,唯有專心照顧囡囡 Krystal楊卓穎,星期一至五,親自送女返 playgroup。

已經兩歲多的 Krystal,未能盡得港姐冠軍媽咪標致五官,反而愈大愈似爸爸吳帥。











女生男相

冇工開!上週四(四月二十四日)早上十一點,楊思琦做柴可夫,接載女兒到九龍塘返 playgroup。兩歲多的 Krystal穿上可愛桃紅色裙仔,跳跳紮冇時停,加上剪短頭髮,又天生一對小眼睛,女生男相,愈睇愈似爸爸吳帥。

送完囡囡返學校,楊思琦與媽咪一直在外守候,同其他家長打牙骹未有離開。一小時後, Krystal跳住走出學校門囗,楊思琦上前準備抱抱,點知女兒掟彎走,轉身跑去攬住外籍老師大髀。

原來外籍老師最後一日上課,楊思琦於是捉住 Krystal同老師影相留念;電話、相機用齊,但寶貝女嗌極都唔肯企定定,連外婆出手,一樣搞唔掂。

搞一輪,終於影完相,楊思琦繼續同家長雞啄唔斷, Krystal扭計要走,見女兒有失規矩,楊思琦忍唔住當眾責備囡囡,只見 Krystal一個屁股坐落地下,當場爆喊,擾攘了足足半個鐘。

楊思琦同家長留低打牙骹, Krystal卻不停扭計要走。

之後仲發脾氣,一個屁股「得」落地下,唔肯起身。

俾媽咪鬧完, Krystal當場爆喊。

阿女任使

出名慳妹的楊思琦,衣食住行樣樣慳,但寶貝女返 playgroup,多多都照俾。

Krystal入讀的 Noble Place Playgroup Education Center,位於九龍塘森麻實道,是該區數一數二的貴族 playgroup,每班只收四個學生,由兩名外籍教師授課。一星期返足五日,每堂一小時,學費每月七千元,絕不便宜。

「思琦收集咗唔同家長嘅意見,話小朋友要久不久轉下 playgroup,唔好返硬一間,因為佢哋好快會玩厭,所以思琦每半年就幫個女換一次,呢間已經係第三間,之前嗰啲上堂都係玩嚇玩具、做嚇 baby gym,而家 Krystal開始大,識講好多嘢,思琦寧願貴都轉呢間,因為佢哋出名訓練語言同埋計數。」楊思琦身邊人透露。

著住桃紅色裙仔加老土花花底衫的 Krystal頭髮稀少,眼細細,同爸爸吳帥倒模一樣。

冇工開,楊思琦日日親自湊女返 playgroup,同其他家長非常熟絡。

一放學, Krystal衝出校門,阿媽都唔理!

Krystal撲向外籍老師,攬住對方大髀。

楊思琦出力抱住 Krystal,點知阿女拼命掙紮。



鍾意就快D Share啦!