掃呢頁CODE去手機

2014年5月8日 星期四

[壹週刊 1261] 向錢看 袋 30萬維穩 杜德偉跪低 杜德偉,M1,




(《蘋果日報》圖片)

探熱針

向錢看 袋 30萬維穩 杜德偉跪低

上週四(五月一日),由澳門政府跟新城電台合辦,被指以維穩對撼勞動節遊行的「 5. 1黑沙海灘迎夏日演唱會」,事前被澳門民主派呼籲抵制,令本來答應參與演出的張智霖、謝安琪等先後退出,大會最後改由唔做又做的杜德偉負責壓軸。

近年人氣和收入都十分麻麻的杜德偉,為爭取贊助商開喉支持他八月在紅館開騷,加上一鋪過袋三十萬,話之會惹來網民圍插,即跪!

唔認唔得

已經五十一歲的杜德偉,在台灣發展超過十年,今年三月遭前經理人姚鳳群入稟控告洩露公司機密、私自接工作等罪狀,擾攘個多月,雙方和解收場。因為官司一度被煞停工作的他,索性回歸香港,推舊歌新唱碟,並在紅館開騷搏一鋪。

再戰香港樂壇,撞正一班歌手唔想被用作政治籌碼,縮沙「 5. 1黑沙海灘迎夏日演唱會」,杜德偉坐正維穩騷做壓軸。

「第一張海報出咗之後,演唱會俾網民話係維穩騷,啲歌手驚惹是非陸續辭演;執二攤嘅 Alex(杜德偉)接咗個騷之後都有啲驚,所以最初佢同出面講話未決定,諗住唔講去澳門唱完就算,點知新嗰張海報又俾人登咗出嚟,大家都知佢落實咗做嘉賓,唔認唔得。」知情者說。

第一張維穩騷海報見光後,周柏豪跟官恩娜、連詩雅等都相繼跟大隊退出,而隨後換上的糖妹、 Hotcha執二攤,都有四至五萬落袋。

謝安琪跟張智霖本來是維穩騷的表演嘉賓,後因政治敏感,先後退出唔玩。

兩場變一場

據了解,杜德偉近年在台灣並不順利,工作量亦大減,○三年出過唱片後,要相隔十年,去年才再有機會出新碟。眼見今次對方開出優厚條件,就算被網民鬧爆,杜德偉決定向錢看,做「維穩歌手」。

「 Alex唱五首歌袋三十萬,好多騷都唔會俾呢個價佢,有錢冇理由唔賺;加上佢本來 plan咗八月喺紅館開兩場演唱會,但到而家都未搵到 title sponsor(冠名贊助),所以暫時只係開到一場。新城見其他劈炮,好驚搵唔到人做個騷,所以只要 Alex應承唱,新城嗰邊就會喺嚟緊幾個月幫佢谷歌谷人氣。」

被指收三十萬做維穩騷,杜德偉經理人 Roy回應說:「接唔同騷有唔同價,幾多就唔方便講。」

至於八月舉行的演唱會, Roy表示杜德偉十分緊張。「佢(杜德偉)等呢個期等咗好耐,對上嗰次已經係廿一年前,佢一直都有 keep住做運動,好勤力 train自己,而家仲係跳得好勁。」

跟細他二十五年的攝影師女友 Ice在前年結婚,一直表示恨生 B的他,至今未有聲氣。

杜德偉將 N年前的舊歌《影子舞》翻唱,近日在電台熱播,他更在微博大曬單曲唱碟封面,配合谷宣傳。

年過半百,杜德偉一直做運動練體能,再返香港樂壇,依然貫徹早年勁歌熱舞 style。

杜德偉在圈中有不少「大星」朋友,除梁朝偉外,他也會約周潤發行山。

台灣事業停滯不前,去年就應前度邀請,在電影《金雞》扮嫖客,爭取曝光。

蝕頭賺尾

第四屆新秀冠軍出身的杜德偉,曾經風光過,但後勁不繼,○○年更因為緋聞和涉毒令事業受到影響,事業從此沉寂。與他同屆參加新秀的,當中只有蘇永康最夠耐力,跑程最遠。

蘇永康 跌完再起

85年參加新秀,屈居亞軍的蘇永康,得獎後等足四年,才有機會推出處男碟《失眠》爆出,但紅歌唔紅人,事業上上落落。 98年,《越吻越傷心》令蘇康鹹魚翻生,可惜 02年在台灣因服食及藏有搖頭丸被勒戒,一鋪清袋。直至前年再爆佳作《那誰》,登台騷長做長有的他,收入和味。

林楚麒 神化

在第四屆新秀得銅獎的林楚麒,出道後只在劇集及電影中做串星,不曾推出個人大碟,有傳她是 Beyond主音黃家駒的女友;家駒逝世,林楚麒以「未忘人」身份到靈堂哭喪,被家駒屋企人逐離場。較早前,林楚麒曾揚言因為家駒唔嫁,行為神化。



鍾意就快D Share啦!