掃呢頁CODE去手機

2014年5月29日 星期四

[壹週刊 1264] 撐老豆拒見八両菜 八両仔:媽咪似外人 八兩金 八兩菜 葉一霆 葉一霆,M1,




19歲

已十九歲的八両仔葉一霆,只要老豆回港停留,他上床前仍會親親 Daddy,他說這習慣由細到大從未變過,有圖為證。

探熱針

撐老豆拒見八両菜 八両仔:媽咪似外人

八両金早前公開兒子八両仔同八両菜母子團聚的照片,曬團圓結局;但不出幾日,八両菜重炮出擊;八両金被前妻數臭溝女、唔俾家用兼教唆兒子不孝,條條死罪。

被八両金湊大的八両仔企硬撐老豆,指媽咪捏造事實,暫時不想再見。

匿埋發脾氣

曾經歷過人又老、錢又冇,老婆又走佬的八両金,遭前妻突然公開鬧爆他犯三宗罪,但最難過的,是剛得回母愛三年的兒子葉一霆,失而復得的母子關係,遭母親一手摧毀。

「呢件事我都唔識處理,覺得媽咪喺呢件事上面做錯,我暫時唔想見佢住,因為我都有啲嬲,但爸爸叫我原諒佢,我諗要件事過一排先可以。」八両仔說。

據八両金說,事發後他曾致電兒子,從說話中感到他好不開心,上週六(五月二十四日)便趕返香港,當時八両仔連老豆都唔睬。

「發生三宗罪事件後,我打過電話俾媽咪,想知到底發生乜嘢事,點知講唔到幾句,佢收我線,我係有啲嬲媽咪。」在旁的八両金補充說:「我返到嚟見佢一直喺房,後來叫佢出嚟食飯,但佢連我都唔睬。」

八両仔表示,當時他正在發脾氣,亦無法處理好情緒,所以連老豆都

唔睬。

4歲

八両仔說三年前媽咪找他時,感覺仍很陌生,但經過爸爸勸諭後,終鼓起勇氣與媽咪相處,間中相約飯聚。

八両金在港助養小孩,原本帶囝囝一起去灣仔做探訪,最後孩子見不到,只能參與團體搞的活動。

八両金強調無論前妻說了什麼話,他都不會放在心,表示前妻為他生了囝囝,他好感恩。

失去母愛多年的八両仔,以為一家三口像以前般可以相聚,但因媽咪這次鬧爆 Daddy令他很傷心,暫時不想再跟她見面。

八両金直認在內地工作,有不少八、九十後的女孩當他偶像,但他從沒有非分之想,每次去玩都會將相貼上微博,以正視聽。

八両金早前已在微博上為前妻講好說話。

八両金一生大起大落,曾有樓有廠,有段時期他做自己設計的時裝生意。

去韓國旅行

跟父親生活的八両仔,提到與母親相隔十多年後難得見面,對突然爆出「三宗罪」事件,無所適從。

「第一次見面,真係冇親人嗰種感覺,始終佢走咗十幾年!媽咪送禮物俾我,但感覺係似一個外人,直至爸爸同我分析,話媽咪始終係媽咪,將來我都要養佢,我咪間中同媽咪食嚇飯,仲去咗一次韓國旅行。原本我有爸爸又有番媽咪,唔明點解又再發生咁嘅事。

「我有上網睇過外面啲人點睇呢件事,好多謝有好多網民知道誰是誰非,爸爸唔係媽咪口中講嘅人,佢有識過女朋友,亦有帶過俾我見,搵個伴我覺得冇問題,但絕對唔會做包二奶呢啲事,佢對屋企人好好,對嫲嫲一樣好,爸爸而家要返大陸做嘢,但佢會請工人又叫姑姐同我哋一齊住,方便照顧嫲嫲,佢返到香港,嫲嫲精神好,會一齊出街飲茶,又會彈琴俾嫲嫲聽,甚至坐喺床邊彈結他俾佢聽。爸爸點會唔孝順?所以我都會孝順爸爸。」

對八両仔來說,八両金是絕頂好

男人。

「媽咪走嗰陣我雖然細,但有記憶,我記得幼稚園時每日都係爸爸接送我返學,到小學,每次家長日爸爸幾忙都一定出席,即使有段時間經濟唔好,佢都想盡辦法維持我嘅生活,呢啲事我一直記喺心,錫爸爸係應該嘅。」

八両仔對八両金不論環境好壞都給他過正常小朋友生活,非常感動。

八両金不用工作,就帶著囝囝到處玩,炎炎夏日,兩父子到沙灘曬排骨。

難得八両金在港,兩父子在家食住家飯,傾嚇閒偈。

八両金道歉

八両仔從小習慣每晚和八両金親嘴後才上床,即使如今十九歲牛高馬大,習慣仍沒改變。

「佢大個咗已經唔俾我拖住佢手行街,我傷心咗好耐,我唔明點解兩父子唔可以拖住行街。」八両金仍有投訴。雖然暫時不想再見,但八両仔仍希望媽咪可以珍惜一家人,珍惜當下所擁有的一切。

八両金亦對前妻補飛說:「如果因為我出啲一家團聚相令你唔開心,我為呢件事同你講對唔住,總之我喺呢度聲明,之後如果有乜嘢報導會牽涉到你,一定問過你先。」

八両仔強調自細見爸爸很孝順,不時彈琴給嫲嫲聽,使他對彈結他也有濃厚興趣。

現主力在內地登台及接拍廣告的八両金,收入不錯。



鍾意就快D Share啦!