網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月14日 星期三

港女呻AA制被圍攻 港男先係最陰功? 政治時事,

港女呻AA制被圍攻 港男先係最陰功?



其他影片: >>










港女呻AA制被圍攻 港男先係最陰功?

香港女子經常被指過於精打細算,拍拖時經常要男友「津貼」所有費用,近日網上流


傳有港女埋怨「原來拍拖食飯睇戲搭車都要AA」,恐怕男友為她買一包紙巾,都要向她討回1元,質問:「咁同朋友有咩分別?定您當同朋友算係拍拖?」該港女得到不少朋友力撐,但事件傳到網上,雖然有人支持,但更多網民是圍攻,認為她「過於現實」,而且把男方付錢視作理所當然,是「做壞手勢」。

該名「AA制港女」在社交網站facebook設有帳戶,個人資料相是一頭染啡長髮、化了妝及戴了「大眼仔」隱形眼鏡的女子。她強調自己並非「餐餐要食貴嘢」,認為男人不應計算得那麼清楚。其發言得到數十位朋友讚好支持,有朋友認為「男朋友幫女朋友俾(錢),睇到佢對你有幾喜愛......唔係錢嘅問題......除女嘅要求日日食大餐就另計啦」。但亦有朋友留言質疑她「拜金」,「拍拖要睇錢份上,拍嚟做乜,咁做拜金女」;另有意見則叫她站在男方多想一想。

其後一名相信是事主的男友現身fb,強調自己跟女朋友如何相處,毋須其他人發聲。

有關發言被截圖後貼到網絡討論區,惹起網民熱烈討論,不少男網民大呻吃過類似苦頭,指許多港女「奉召要男人埋單」,就算不是男友都當「收兵」(收觀音兵),要男方找數,「好老實,好多港女認為佢肯接受你嘅請客,係你嘅榮幸」,認為此類港女亦屬拜金,感情未必能長久。

不過,亦有網民指事件中的男友如果連搭車錢都AA制,甚至買紙巾都要跟女友計錢,該類男友不值得付託,應該即刻分手。另有網民則表示錢不是最重要,只要女方不是次次奉旨,肯作狀爭付錢,或者事後說聲多謝,相信男方感到舒服點。

說到底,男女相處除了金錢,態度亦是很重要,網民分享相處心得,表示跟女友很多時候是「你請我、我請你」,只要有愛,毋須計得太清楚。

網民點睇:

Vifa:好老實,如果同男仔出街,好大部分時間都係男仔俾,但我每次都會offer俾番,如果唔肯收,我都會好感激對方,從來無當過老馮。喂,人哋男仔啲錢都係好辛苦搵番嚟㗎,請得你,係鍚你,而唔係老馮喎。

我的天我的歌:佢根本亂勁UP,我就唔信有人會真係1蚊都同你拎返,我同人做朋友,男女都好 有時真係無十蚊廿蚊都唔要啦,條仔有錢就話姐,無錢你得閒AA下有咩所謂?又唔係叫你請 。

掉包梨:香港地係女尊男卑,狗公橫行。係呢個世紀都唔會有改變。除非你接受到豬扒。講完。

木盒仔:睇你有冇能力食住佢,我老婆當年拍拖時好聽我話。

72%朱古力:其實呢啲問題無咩好討論,時間會懲罰條女,過多幾年當佢見到啲frd結曬婚,自己仲係單身,但已經人老豬黃。



鍾意就快D Share啦!