網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月5日 星期一

栢芝又被集郵 仲俾人吊…「我嫌它不夠高 !」 栢芝,張栢芝,




栢芝又被集郵 仲俾人吊…「我嫌它不夠高 !」

2014-05-04 20:32:00



無論去到邊,都會見到栢芝。(互聯網圖片)

張栢芝同兩個囝囝Lucas、Quintus喺新加坡生活,趁有空閒,栢芝都會帶佢哋四圍玩。日前,又有網民好「唔覺意」咁,喺新加坡市民見到佢哋喺聖淘沙環球影城見到一家三口,網民大讚兩兄弟倆排排坐喺媽咪旁邊,好乖咁,樣子好可愛,亦有好多人都大讚栢芝沒架子。

此外,栢芝喺噚晚播出嘅東方衛視《媽媽咪呀》,因為見到一位來自上海嘅辣媽大跳性感舞蹈,而且獲老公全力支持,十分羨慕嘅栢芝忍唔住話:「你的老公真的很聰明,如果全世界的男人好像你老公一半的話,那個世界上就不會有離婚了。」

另一對夫妻表演雜技表演,做出好多高難度動作,睇到栢芝目瞪口呆,之後其他主持人起哄,叫栢芝同嗰位人夫玩一次空中飛人,見佢都玩得有板有眼,玩完之後栢芝話:「非常好玩,我嫌它不夠高。」真係藝高人膽大。



一家三口又出動,繼續新加坡之旅。 (互聯網圖片)



熱到Lucas儍了…(互聯網圖片)



(互聯網圖片)



集郵是常識吧(互聯網圖片)



(互聯網圖片)



好索喎(互聯網圖片)



(互聯網圖片)



兩個小朋友乖豬咁排排坐(互聯網圖片)



之前錄影呢集《媽媽咪呀》嗰陣,已有報道過栢芝被吊,但要等到噚晚播出一集先至知「吊」成點。



巧高呀,但栢芝嫌唔夠高喎!



搖曳生姿



惺惺相惜





姿態幾咁優美





鍾意就快D Share啦!