網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月13日 星期二

【翠蕭戀】蕭正楠只談新歡 不提舊愛 何傲芝反擊:邪不能勝正 蕭正楠,何傲芝,




【短片】【翠蕭戀】蕭正楠只談新歡 不提舊愛 何傲芝反擊:邪不能勝正

2014-05-13 03:04:00



其他影片: >>










【翠蕭戀】蕭正楠只談新歡 不提舊愛 何傲芝反擊:邪不能勝正

啱啱蕭正楠就喺維穩節目《東張西望》入面,就直認想同黃翠如發展,但係之前同蕭正楠拍拖嘅何傲芝又點呢?蕭正楠喺今日接受傳媒訪問時,就唔答同何傲芝有關嘅問題,只係力撐翠如BB口唔係第三者。

咁何傲芝有乜回應呢?佢今晚喺佢嘅微博度,貼咗張喺《東張》錄影廠照片,並講咗一番感受:「多謝各位傳媒朋友們的關心,愛護和支持,自己不想再作任何回應了。只是突然之間,腦海中浮現了一句話,『邪不能勝正』。」

咦﹗邊個係邪?邊個係正呢?又咁啱N年前蕭正楠喺一個音樂頒獎禮上,獲獎時意氣風發,衝口而出講過同一句話:「邪不能勝正﹗」當年蕭正楠係同麥浚龍鬥到火紅火綠嘅..........



何傲芝所講的邪不能勝正,究竟係講緊邊個呢?(微博圖片)



何傲芝喺微博貼咗張靚相,咦﹗個廠景係《東張西望》喎。(微博圖片)



何傲芝微博(微博圖片)



蕭正楠大談新歡翠如BB,但就避談何傲芝。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!