掃呢頁CODE去手機

2014年5月13日 星期二

蕭正楠黃翠如認拍拖 翠如,蕭正楠,黃翠如,




馮仁昭四圍超:蕭正楠黃翠如認拍拖 - 馮仁昭



其他影片: >>










蕭正楠黃翠如認拍拖 何傲芝:邪不能勝正

蕭正楠同何傲芝拍拖3年,最近爆出蕭正楠帶黃翠如返家過夜共聚60小時,翠如BB被指瞓何傲芝舊床,前日翠如BB出席活動仍然死口唔回應,噚晚蕭正楠就喺《東張西望》直認想同對方發展,明益公司節目。



■蕭正楠同黃翠如拍劇撻著,女方仲去男方家過夜。微博圖片

噚晚蕭正楠喺節目話:「翠如受到好多壓力,自己要出嚟講嘢,我哋拍劇認識,佢係用心做嘢嘅女仔,好純,我哋好夾好有默契,之後翠如飛咗好多地方拍嘢,我哋通電話聯絡,大家感情越嚟越好,我希望有發展空間,好難得遇到咁好嘅女仔,呢件係大件事,入行第一次喺鏡頭面前追女仔。」蕭正楠更否認翠如BB係小三:「佢絕對唔係小三,我已經單身一段日子,冇小三小四小五。」



■蕭正楠直認同黃翠如發展中,猛叫大家畀空間佢。

避談何傲芝

另外,蕭正楠喺將軍澳接受訪問,問到驚唔驚成為宅男公敵?佢話:「翠如係宅男女神,我都係宅男,好難得見到一個女仔純得咁交關,所以自己先咁大膽希望同佢有發展,如果成為宅男公敵都冇法,係有啲冒險。」佢又否認纏綿60小時,話報道over咗,問點解唔認前女友何傲芝?佢就避而不答,力撐新歡:「為好朋友(翠如)冇所謂,兩脅插刀。」

撰文:馮仁昭



■蕭正楠同何傲芝當年因為撞車,令戀情曝光。

資料圖片



鍾意就快D Share啦!