掃呢頁CODE去手機

2014年5月5日 星期一

鄭佩佩在美國曾經四度流產 鄭佩佩,




鄭佩佩在美國曾經四度流產

2014-05-05 10:49:00



喺《我不是明星》入面鄭佩佩自爆當年4度流產嘅事。(資料圖片)

曾經喺全球百大女神,依家年過60嘅鄭佩佩,為咗支持愛女原子鏸,上綜藝節目《我不是明星》,仲自爆當年4度流產嘅事。

  佩佩姐當年為愛情犧牲,喺當紅嘅時候息影結婚,跟老公去咗美國20年。曾經陀仔8次,最後生咗3個女同一個仔,一共小產4次。佩佩媽話:「唐人街的那些人每天見到我,都要幫我分析一下我肚子裡的孩子是男是女?對於生孩子,我可以寫一本書了,我生的花樣可多了,隔一個生一個。」

可惜,在美國都係離婚收場,離婚之後佢一個人帶住4個小朋友返香港搵食,當時因為無屋住,住喺佛堂兩年,佩佩姐記得嗰時係拍緊周星馳嗰套《唐伯虎點秋香》。佩佩姐:「那個時候的我不是女人,所以丈夫就把我離掉了。」其實真正嘅導火線是她在美國洛杉磯開了一家華語影視公司經營不善,賠咗一大筆錢,所以老公走佬!



(資料圖片)









鍾意就快D Share啦!