掃呢頁CODE去手機

2014年5月6日 星期二

阿澤得罪強國人 或做唔成導演 邵音音勸收聲:人哋崇拜你時你有冇感激? 阿澤,杜汶澤,




阿澤得罪強國人被封殺 邵音音勸收聲:人哋崇拜你時你有冇感激?

2014-05-05 22:47:00



音音姐阿澤做導演呢個計劃隨時有變。(攝影:藍文浩)

亞視變陣發憤圖強,今日仲喺尖沙嘴一間酒樓同幾十個觀眾一齊睇新節目《我愛下午茶》,邵音音亦應邀出席擔任嘉賓。佢笑笑口話唔會介意節目叫自己做乜,又話家陣忙緊做舞台劇,嚟緊亦會參演彭浩翔任男主角嘅新戲。該片本來係由彭導做主角,做開主角嘅阿澤就改為擔任導演,但音音姐透露呢個開戲大計隨時有變喇。歸根究底,當然係阿澤之前同內地網民罵戰啦。

依家阿澤同阿Sa蔡卓妍主演電影《放手愛》內地票房仆直,其電影官方微博即馬上向內地觀眾獻媚,發聲明將票房失利責任推曬落阿澤度,又話佢藝德差,但究竟係冇熟讀劇本定係開工遲到呢?冇人知,因為得佢一個講曬。

內地網民繼續話杯葛,前日彭浩翔導演話明新片《人間小團圓》(即《香港仔》)喺內地上映時,係絕對唔會刪除阿澤戲份。今早彭導再於微博為部戲宣傳,招來內地網民繼續批評之聲不絕,更揚言連呢部都要杯葛罷睇。

咁家陣阿澤做導演呢個計劃分分鐘有變,有份參演嘅音音姐又點睇?佢就話:「我唔知內情,唔敢問,我覺得好多時大家講嘢都係無心,不過扯火鬧人之後可能就冇得返轉頭。我哋最大嘅老闆唔係投資者,而係買飛嘅老闆,咪俾佢鬧囉,我哋公眾人物俾人鬧係應該嘅,人哋崇拜你嘅時候你有冇感激先?應該釋懷自己嘅情緒,同有感恩嘅心,呢啲都係同阿澤講嘅。」



新戲原想阿澤做導演,彭浩翔做男主角,但依家形勢可能有變。



彭浩翔導演喺微博發聲明為阿澤護航。



就係呢篇,話唔會因為「某演員」自己嘅言行而刪走佢嘅戲份。



內地網民睇完,鬧到飛起。



就連彭導轉發Gigi喺內地宣傳相...



都係俾人鬧到爆...



音音姐都係叫阿澤要感恩





阿澤自從喺微博同強國網民開火之後,成為眼中釘。



鍾意就快D Share啦!