掃呢頁CODE去手機

2014年5月21日 星期三

網傳越南版《還珠格格》海報 網民唔敢睇:有種想哭感覺




【短片】【你敢睇嗎?】網傳越南版《還珠格格》海報 網民唔敢睇:有種想哭感覺

2014-05-21 02:49:00



其他影片: >>










【你敢睇嗎?】網傳越南版《還珠格格》海報 網民唔敢睇:有種想哭感覺

最近,亞視就以「殭屍」打隔離台隻「膠猴」,可惜因為呢套「殭屍神劇」,實在重播得太多次,幾乎連對白都識背咁滯,所以重播至今,只係得1點收視。

不過,亞視其實都有贏過0架!當年亞視就買咗紅遍中台嘅《還珠格格》第一、二部,有趙薇飾演小燕子,林心如飾演紫薇,仲有範冰冰、蘇有朋同張鐵林等等,嗰陣個個都跟住小燕子笑、陪住紫薇喊,搞到大台都要出動「獎門人」搶收視。

《還珠格格》咁經典嘅劇集,自然有唔少製作人想翻拍內地網站就傳出疑似係越南版《還珠格格》嘅宣傳海報。但點解小燕子、紫薇、爾康同永琪會變成咁㗎?唔係話靚唔靚嘅問題,但係完全感覺唔到原著瓊瑤嘅詩意,仲有皇上同皇後,唔使講當然係霸氣盡失

雖然係受歡迎,不過真係唔可以隨便翻拍0架嘛,早排先整咗齣印尼版嘅《來自星星的你》,點知被網友喪插,0依家又整套越南版《還珠格格》,有網友就話:「那畫面太美我不敢看!」仲有網友話:「不知道為甚麼,有種想哭的感覺。」

唔知瓊瑤姐姐睇完會有乜嘢反應呢?



不解釋 x1(新浪娛樂圖片)



不解釋 x2



不解釋 x3



不解釋 x4



不解釋 x5



不解釋 x6



不解釋 x7



不解釋 x8



不解釋 x9



鍾意就快D Share啦!