網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月7日 星期三

[FACE 363 外地娛樂] 汪東城東京扮龍珠 汪東城,MF,




FBI

汪東城東京扮龍珠

「東東」汪東城早排帶咗 300位 fans去東京遊覽台場、晴空塔等名勝,一大班人坐玻璃船遊東京灣,又到相撲手餐廳見識。無見大東一輪,佢呢排究竟搞乜?大東原來忙緊拍戲搵銀,早排佢就完成咗電影《我的播音系女友》,套戲今個月 20日就會喺內地上映,本月底佢亦會來港出席自家品牌活動,暑假仲話有「重要計劃」宣布喎!不過大東叫大家放心,佢一定唔係宣布結婚喎。

活動後,大東向經理人告 3日假,之後就約死黨王友良( Ivan)一齊遊東京,二人幾年前因為做一篇日本潮流訪問識咗。兩位麻甩仔除咗去台場參觀巨型高達, Ivan仲帶咗大東去池袋嘅 J World漫畫世界。大東同 Ivan都超愛龍珠,去到其中一個著名場景「天下一武道會」,仲唔扮鬼扮馬狂影咩!



鍾意就快D Share啦!