掃呢頁CODE去手機

2014年5月7日 星期三

[FACE 363] 大洗牌 大搞搶人 志偉吹雞挖林峯 志偉,曾志偉,MF,




未來在娛樂界大展拳腳,開經理人公司又開唱片公司,據悉志偉頭號目標是樂小姐愛將林峯。

真面目

大洗牌 大搞搶人 志偉吹雞挖林峯

冇買版權公然抄考韓片《陽光姊妹淘》,首次為大台監製中女劇,曾志偉一次過令 7位美魔女鹹魚翻生,仲捧起幾個後生版囡囡!

多多搞作嘅志偉,暗地仲拉攏三嫂戚美珍和神秘水喉合股開娛樂公司,簽完棒棒堂 Lollipop@F,據知睇中有演中女劇後生版嘅 Super Girls,有男女組合後輩,志偉仲吹雞吼實約滿大台的林峯和陳法拉。

「愛好娛樂」去年 4月 30日成立,由志偉、戚美珍及另一位合夥人當董事,其中董事王瑞玲在澳門人脈甚廣,最近更揼錢開戲,志偉成功泊到大水喉;而旗下的「愛好音樂」,志偉請了前英皇舊臣林偉漢打骰。《蘋果日報》圖片

大台收視急跌,好彩仲有曾志偉監製的女人戲吊命,除咗 7位美魔女外,又令劇中演李若彤女兒的 Heidi(李靜儀)、少女版袁潔瑩 Cheronna(吳嘉熙)升呢做宅男女神,志偉原來更打算收歸 Heidi同 Cheronna所屬的 Super Girls成為旗下藝人。

做唔成 Kay師妹

11年出道, Super Girls發展平平,今年兩位成員抽到好籌拍劇,可惜撞正唱片公司星煥重組,改名兼變成大台官方唱片公司;唔係親生仔女,只有唱片合約的謝安琪和 Super Girls寧願出去闖都唔肯屈就。

謝安琪北上路路暢通,剩番 Super Girls自去年 11月開始,做咗大半年孤兒仔,唱片工作完全停頓,「 Super Girls係模特兒公司 Jam Cast揀出嚟,經理人合約都屬於 Jam Cast,無綫想霸埋經理合約梗係唔得喇。其實 Kay經理人夏森美都好有興趣簽 Super Girls,仲傾咗一段時間,可惜最後 Jam Cast唔肯 share排舞、化妝等呢啲開支,大家就有分歧傾唔成,如果唔係做到 Kay師妹,發展一定好有利!」知情者說。

去年與樂易玲親自舉行少女版面試大會,志偉睇中 Heidi與 Cheronna後,月前索性打救因改組而變孤兒女的 Super Girls,勢要打造成為港女天團。

《蘋果日報》圖片

Heidi在新劇飾演李若彤愛女,劇集出街兩週,已經成為宅男「 BB」。網上圖片

「黑妹」 Cheronna演袁潔瑩少女版,戲內戲外都活力十足,被監製主動加戲份。《蘋果日報》圖片

做娛樂大亨

被星煥飛起,又簽唔成夏森美,早前 Super Girls接受訪問時,曾經露口風,仲話唔擔心前途,她們說︰「有一間好勁嘅公司傾緊,不過未講得住,遲下公佈!」官方消息未有,本刊獲悉 Super Girls口中的「勁公司」正是志偉的「愛好娛樂」。

據註冊資料顯示,由志偉與三嫂戚美珍去年四月合股開設,除咗 3月開記招公布簽約的棒棒堂 Lollipop@F,和剛剛落實的 Super Girls外;據知,志偉未來更大計多多,「呢兩隊組合只係開始,志偉仲對一線花旦小生有興趣,𥄫得最實係滿咗約嘅法拉同就滿約嘅林峯。雖然林峯有諗過約滿後自組公司,不過論經驗論人脈,佢都覺得同志偉有得諗㗎!」 61歲都未言休,志偉今次擺明想做娛樂大亨,娛樂圈睇嚟又要大洗牌!

月初( 1日)《使徒行者》正式煞科後,林峯與無綫的合約亦快屆滿,據悉林峯續約機會甚微。

去年 9月,「愛好娛樂」總監林偉漢承認密密斟張衞健加盟:「大家傾得好愉快,佢好耐冇拍電影,公司會幫佢接戲同出碟。」《蘋果日報》圖片

法拉約滿無綫後,經理人事務暫時由陳慧琳經理人鍾珍代勞,志偉知道法拉有鋪唱歌癮,有意拉攏法拉到「愛好音樂」出碟。



鍾意就快D Share啦!