網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月21日 星期三

[FACE 365] 伍姑娘勤力魔女 伍姑娘,伍詠薇,MF,




伍姑娘同黃佩霞都年過 40,樣同身型都 keep得唔錯,運動同 facial缺一不可。

FBI

伍姑娘勤力魔女

大 S有句金句:「世上沒有醜的女人,只有懶惰的女人」,麗質當然唔多唔少係天生,但後天保養都好重要㗎!

香港娛圈青黃不接,電視台班姐仔絕大部份都已經過咗 30,有啲仲過埋 40,好彩佢哋都鬼咁勤力, Keep住個 sharp樣。上星期, FBI喺銅鑼灣撞到伍詠薇同好姊妹黃佩霞行街,當時黃佩霞一身運動裝,而伍姑娘就拎住大袋衫,似乎啱啱做完瑜伽,兩個之後行上一幢大廈, FBI check過大廈美容院林立,估佢哋都係孖住去做 facial。所以話午餐邊有免費㗎?

最近苟芸慧就黐實伍姑娘跟黃佩霞學高溫瑜伽,成功埋到伍姑娘堆,再攻城又易咗!網上圖片

伍姑娘入𨋢前望到 FBI,原來佢除咗外型 Keep得好,仲 keep住咁精叻醒目。



鍾意就快D Share啦!