網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月21日 星期三

[FACE 365] 女神升呢 老母賣點心養大 李若彤黑面女攀闊少脫貧 李若彤,MF,




雖然 Gareth是富二代,但對住 Heidi都呵護有加,落車一刻就開始傍到實,相當煙韌。

真面目

女神升呢 老母賣點心養大 李若彤黑面女攀闊少脫貧

大台中女劇炒熱 7位妹仔人氣,劇中飾演李若彤個女嘅李靜儀( Heidi),雖然經常黑口黑面又恰媽咪,但都算 pure深得宅男愛戴。成功升呢,女神 Heidi原來已名花有主,被有「富二代監製」之稱的音樂人陳考威( Gareth Chan)睇中。週日( 18日)本刊直擊 Heidi到男友位於何文田嘅豪宅,靠單親阿媽賣點心養大的 Heidi,終於成功脫貧。



其他影片:



Heidi飾演李若彤個女,劇入面雖然要成日黑口黑面,不過私底下對住前輩就梗係笑曬口

網上圖片

23歲的 Super Girls成員 Heidi 11年出道,她早前接受訪問時,曾透露早年為了減輕屋企負擔,希望做「模 art」來幫補家計,如今搵到富貴男友,脫貧在望。

夜上男友家

Heidi在新劇做中產師奶李若彤個女「黃河」,劇中經常黑面,其實現實中, Heidi在單親家庭環境成長,家中開支全靠在酒樓任職侍應賣點心的母親,加上 Heidi入行後工作量不多,直至新劇播出才有點起色。

週日( 18日),完成活動的 Heidi跟組合兩成員 Aka(趙慧珊)和 Cheronna(吳嘉熙),搭車到闊少男友 Gareth位於何文田半山壹號的豪宅住所, Gareth拎住個 Prada紙袋落樓迎接女友,兩人全程糖黐豆, Heidi對男友住所的環境亦相當熟絡。

雖然當日仲有 Aka同 Cheronna同行,不過 Gareth同 Heidi仲愈企愈埋,隔壁嗰兩個擺明掩護。

Heidi有個廿四孝男友,連入門口 Gareth都照顧周到, Gareth全程眼神都冇離開過 Heidi囉!

Gareth同 Heidi各自上載與狗合照,好明顯係同一隻狗,話唔係拍拖都冇人信。

網上圖片

網上圖片

8分男友

據知 Heidi男友 Gareth現任東亞唱片音樂監製,與圈中歌手如吳雨霏、薛凱琪、鄭融等熟絡,更與 JW傳過緋聞,高大身形加上有錢家底,所以被身邊朋友視為筍盤,雖然異性緣旺盛,但 Gareth終情歸 Heidi。

全靠新劇帶挈, Super Girls最近頻頻曝光,平時黑面神 Heidi最近都一副冧樣。

Heidi接受本刊訪問時,例牌否認戀情,全程心情靚爆,當記者講到 Gareth就勁開心,佢就話:「唔係呀!」有啲嘢呃唔到人嘅!

Heidi(右)入行前陪好友 Eunice做《 Face U Star2011校花選舉》訪問,當時長髮嘅 Heidi都好 pure㗎!

有米 ABC

Gareth同 Heidi拍拖逐漸明朗化,仲不避忌上載合照,咦! Kary(右)都有同場。網上圖片

溫哥華長大的 Gareth,自小鍾意玩音樂,現職東亞唱片監製,曾為李治廷、鄭融和 Dear Jane監製唱片。行內他與吳雨霏最熟,亦幫 Kary作過曲,私底下 Gareth亦熱愛健身,身形加有米背景真係筍盤嚟㗎。

黑面神 Heidi:唔舒服啫!

Heidi新劇中飾演性格反叛的學生,加上與母親(李若彤)意見不合,所以好多時都要以黑面宣示不滿,就係因為黑面被封「黑面女神」, Heidi解釋:「我有少少唔舒服啫!」嚇,唔係掛?原來唔係跟劇本㗎?

雖然黃河一角, Heidi出鏡不及其他少女版多,但其黑面演出,令網友留意。電視圖片

冇笑過

由第一集開始, Heidi幾乎集集黑面。

電視圖片

網民勁數黑面神 Heidi,話唔明點解一出場就黑曬塊面,不過有負評好過冇人評。



鍾意就快D Share啦!