網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月21日 星期三

[FACE 365] 有口話人 廣州仔數爆 MKPop 攻港拾音社: FAITH好姣! FAITH,MF,




尖咀搶咪

拾音社見到天星碼頭街頭樂隊 M記玩 live,立即要求 jam歌,即場唱咗〈 kisskisskiss〉,觀眾反應好好仲跟住又唱又跳。

真面目

有口話人 廣州仔數爆 MK-Pop 攻港拾音社: FAITH好姣!

明明係廣州組合,卻被網友當係 MK-Pop的強國二人男子組合拾音社,上週趁勢來港爭地盤。上星期一連 5日攻港做宣傳之餘,更走入 MK、天星碼頭踩場,再鑽入蘭桂坊睇女,自由行玩足一日。

變番黑色頭髮的拾音社,攻港同時亦不忘批評 MK-Pop,勁彈𡃁仔組合 FAITH啲歌唔合邏緝、好姣、唔知佢哋想點,踩到盡好唔畀面!



其他影片:



拾音社主音何柏誠( 24歲)及 keyboard手李滔( 24歲)是廣州仔,正式出道已兩年有多,電音快歌又有抒情歌都有,只因名曲〈 kisskisskiss〉和天堂鳥及 FAITH的處男 MV同期放上網,而一齊被歸納是 MK-Pop。

拾音社有菲士

網上圖片

最近 MK-Pop三強有新歌上場畀網友繼續討論,拾音社〈菲士〉 MV已有得睇,新碟《不自然》亦已喺香港派台。

FAITH唱阿媽

FAITH第二首歌〈 Ma Ma Easy〉唱番廣東歌又歌頌媽媽本來唔錯,可惜 MV製作馬虎、音色低質再被網民鬧爆。

天堂鳥問你想點

天堂鳥新歌〈 What You Want〉有得聽但未拍完 MV,比〈登陸太陽〉進步多正評,不過 MV會搵夏蕙姨做女主角就難頂啲囉!

照唱廣東歌

拾音社甚少提及家人,兩年前首〈媽咪靚湯〉就令主音何柏誠同媽咪合照曝光,原來何媽媽都係美魔女。

其實拾音社出過 5張唱片,但一直唔算大紅,被網友嘲笑反而令他們多人識,主音何柏誠話:「喺內地愈俾人鬧係會愈紅,所以好多謝班網民!」他還自爆:「我哋一向唱廣東歌,但廣東歌市場好細,本來我哋下隻碟想轉唱國語喇,點知𠵱家紅咗,我哋就想喺香港發展,暫時唱番廣東歌先。」上週他們就由廣州來港宣傳新碟《不自然》,忙派歌上電台之餘更自由行一日視察。

所謂同行如敵國,對於最近趁母親節而出新歌〈 Ma Ma Easy〉的 FAITH唔多睇得順眼,更強調自己同 FAITH好唔同:「我哋讀聲海音樂學院時已組成拾音社,自己印 2千張唱片,賣 38蚊人民幣,親自拖住車仔去 sell畀唱片鋪,遭到好多白眼,有啲問邊個嚟㗎?有啲攞咗幾張至今下落不明冇錢收。」

一日港九自由行

拾音社上週三( 14日)來港 5日宣傳新碟,星期四( 15日)去了旺角、尖沙咀,然後搭船過中環蘭桂坊,玩盡香港旺地。

唔敢蒲老蘭

夜晚去蘭桂坊感受一下,原來 2人之前未到過蘭桂坊, 2人去到老蘭都唔敢入酒吧蒲,主音何柏誠(左)好欣賞外國女仔性感又熱情,不過同拍檔李滔一樣,認為搵女朋友都係同聲同氣黃皮膚適合啲。可惜兩個都已同女友分手,未有合適對象。

行波鞋街

雖然唔認 MK-Pop,但拾音社好鍾意行旺角,以前多次來波鞋街買波鞋,當日何柏誠想買番對 DC板仔鞋,可惜行咗幾間都冇呢個牌子。

睇 Hot Toys

他們又愛玩 12吋 figure,何柏誠喜歡 Iron Man(內地叫鋼鐵俠),李滔則鍾情鷹眼,當日跑上 Hot Toys基地參觀時話:「喺廣州好難買到,要上網訂。」

搵 CD

2人走去唱片鋪找自己的 CD,點知話咁快就搵到,信和老闆仲話由第一隻碟起已開始賣,近期仲有人專程嚟搵佢哋新碟添,賣得都唔錯。

「唔似 MK仔」

在旺角巧遇劉以達,達哥更請客帶他們掃街食牛雜,拾音社即刻問有冇合作機會,達哥一口答應。

他們更一邊睇 FAITH的新 MV更話唔鬧唔得:「啲歌缺乏邏緝性,冇起承轉合嘅! mixing又怪,好空曠咁去唱感人嘅歌,啲電子音飛嚟飛去,聽唔到佢哋唱乜!呢呢呢,姣咗有眼影,唔知佢哋想點!」

拾音社都曾因為 MV造型古怪,頭髮五顏六色而被批評 MK味重,這次來港卻回復黑髮,他們解釋不是怕再被人笑:「我哋只係拍 MV或者表演至會染髮,平時都係黑色,咁落到嚟旺角都唔似 MK仔」

拾音社講中港矛盾

中港矛盾一蘿蘿,由屙金到地鐵食嘢都可以嘈一餐,來自廣州的拾音社要來香港發展,係咪樣樣要包容包容先?

厚多士嘥氣

「邊條地鐵冇女人嗌交?只係有人放上網煲大咗,有矛盾係好正常,嘈完交都係好朋友,大家平等嘅!」

屙金冇文化

「必須做個有文化嘅人,直白(坦白)啲講要隨機應變,心態要好啲。(喺內地有冇見過人隨處便溺?)廣州係有文化嘅城市。」

洋腸唔好食

「出邊啲嘢肯定係吸引啲、新鮮啲,不過一個階段啫,有邊個唔鍾意出去玩,但談婚論嫁梗係搵番啲同自己 match啲嘅人」



鍾意就快D Share啦!