網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月21日 星期三

素顏大S貼與囡囡溫馨照 谷奶張茆曬巨肚 大S,BKD_S,徐熙媛,




【520溫馨系列】素顏大S貼與囡囡溫馨照 谷奶張茆曬大肚

2014-05-20 21:49:00



(微博圖片)

話說今日係2014年5月20日,「2014520」國語諧音為「愛你一世我愛你」,好多藝人適逢呢個咁特別嘅日子,喺微博留言曬恩愛曬幸福。好似今朝美棋BB咁,佢就曬出疑似由主播男友Ray送嘅大紮鮮花(新聞連結:http://bit.ly/1gKBQW4),不過今日美棋BB出席活動時就話,Ray只係相識兩個月,唔係拍拖兩個月。

而已升呢為人母、仲坐緊月嘅大S徐熙媛,都有喺今日呢個咁特別嘅日子,出嚟湊熱鬧,佢喺微博留言話:「母親的心是懸著的,是糖玻璃做的。520,媽我愛妳。」素顏大S仲貼咗與熟睡中嘅囡囡喺床上合照,溫馨程度爆曬燈!

另外,大S胞妹小S徐熙娣喺微博貼咗三張,原來係粉絲送咗三個可愛背包畀佢三個女,小S話:「謝謝廣州的朋友,她們愛死了!但以後請千萬別再破費,免得每次回家她們都幻想會有禮物,不太好,別把孩子胃口養大了!我都說:媽媽平安到家就是最好的禮物!不過她們三小也跟你們道謝喔!」

而另一邊廂,曾經同倪震「一啜成名」嘅城大校花張茆,去年同德籍男友K先生結婚,今日佢都有喺微博曬出佢挺大肚嘅幸福相,佢著住充滿夏威夷風情嘅長裙,喺夕陽西下嘅沙灘漫步,相當寫意。



大S微博(微博圖片)



大S對囡囡說:「媽我愛妳」(微博圖片)



張茆著起充滿夏威夷風情嘅長裙(微博圖片)



挺住大肚,喺夕陽西下嘅沙灘漫步(微博圖片)



小S三位千金收到媽咪的粉絲所送贈的背包。(微博圖片)



三位女兒對背包愛不釋手。(微博圖片)



哈哈哈﹗(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!