掃呢頁CODE去手機

2014年5月13日 星期二

Stephy誘破戒失敗 Stephy,鄧麗欣,




Stephy誘破戒失敗



■Stephy受小方激勵,跟他一起運動Keep fit。微博圖片

方力申成功搣甩30磅肥肉變肌男,女友鄧麗欣(Stephy)勁讚毅力驚人,昨身在橫店拍電影的Stephy接受電話訪問說:「我都好佩服佢,對自己好嚴謹,忍得口冇犯規,點誘惑佢都唔會破戒。」問是否很滿意男友身形?Stephy甜笑說:「佢一早應該咁keep啦,𠵱家咁興,不過佢之前太瘦,𠵱家反彈咗,希望夏天佢keep番。」

問Stephy會否嫌男友渾身肌肉太硬,她說:「𠵱家咁樣好適中,唔好似健美先生就太over,𠵱家佢咁樣好好,肌肉結實咗,見到佢fit咗,都激勵我要做運動保持狀態,大家一齊去跑步。」Stephy不介意男友拍底褲廣告,更笑言最緊要拍得靚。

採訪:皓騫



鍾意就快D Share啦!