網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月12日 星期一

Stephy又玩曬床照 人妻Kay長腿完殺 Stephy,謝安琪,Kay,鄧麗欣,

Stephy又玩曬床照 人妻Kay長腿完殺



其他影片: >>










Stephy又玩曬床照 人妻Kay長腿完殺

唔少女星愛於微博曬自拍靚相,有時仲會曬床照添,真係௵


1;喺床上面影嘅相呀。繼日前阿Sa(蔡卓妍)同阿嬌(鍾欣潼)先後曬床照,成功得到唔少like及留言後,唔知係咁啱得咁橋,定係有樣學樣,前晚又有女星影床照喇,今次主角係鄧麗欣(Stephy)。

前晚Stephy喺微博貼咗張床照,睇真啲張相,同阿嬌嗰張床照,真係有8成似,素顏Stephy就話:「本來以為明天可以殺青回家陪媽媽過母親節,現在通告改了明天走不了,懷著不怎麼好的心情笑一個晚安!」噢﹗原來Stephy因為工作關係,未能同媽咪過母親節,難怪相中的佢要強擠笑容,唔係咁開心啦﹗

不過呃like就唔一定要床照嘅,用長腿一樣得!噚日正值母親節,擁有「三重身份」──即既係人妻﹑又係靚媽﹑兼且係女神嘅謝安琪(Kay),會點慶祝呢?佢喺微博就冇特別講點樣慶祝母親節,可能留畀佢細心又大隻嘅老公張繼聰去諗啦。

反而Kay喺微博貼咗張著住超短褲嘅照片,大曬無敵白0雪0雪長腿,真係不得了。平時Kay都有曬長腿,但係相中呢對腳,視覺上成個人比平時高咗啲喎,睇嚟又真係角度的重要性啦,唔少網民都讚佢下巴好尖,又話佢瘦咗好多,又話張相顯得佢好高!



鍾意就快D Share啦!