網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月6日 星期五

[忽然1周 984] 學 Baby開 Café 細細粒做侍應偷師 Baby,細細粒,Angelababy,MW,




自製奶茶

細細粒一去到水吧,唔使兩分鐘,就整好一杯珍珠奶茶俾自己嘆,手勢純熟。

娛樂喧

學 Baby開 Café 細細粒做侍應偷師

二百三十多磅的細細粒(小寶)出名為食,鏡頭前後食物不離手,喪食形象令她成為新一代「開心果」。食住「為食妹」條水拍劇拍電影外,更密謀開食肆,為日後鋪路。

近日,她頻頻落代言的日本餐廳幫手,向老闆娘偷師。記者放蛇發現她瓣瓣掂,由水吧、傳菜及招呼客人都一腳踢。事後細細粒自爆:「目標係學 Angelababy,開番間『小寶 Café』!」








早前細細粒勤做運動,加上又要為鄭多燕香港騷做宣傳,一度令她瘦了 20磅。

細細粒入行只數年,但已密謀搞生意,生性愛吃的她一心開食肆。為了圓夢,她近日每星期都會抽兩日落代言的食肆幫手,藉此取經,為日後鋪路。「細細粒把口好得,佢幫食肆做代言人時,冧得掂老闆娘。就算依家開緊劇,但一有時間佢就落舖幫手,老闆娘見佢咁落力為食肆宣傳,不但教佢好多 sell客技巧,仲應承分幾個%嘅 commision(傭金)俾佢。」知情者說。

戲如人生

關心妍新歌《愈來愈正常》 youtube點擊率逾 20萬。 MV中細細粒搏命食又搏命做運動減肥。睇嚟現實中佢都要咁做!

3年前, Angelbaby投資 200萬在朗豪坊搞 Baby Café,現時已在尖沙嘴及屯門開多兩間分店,難怪細細粒以她為目標。

親民招客

22日晚上,細細粒在九龍城代言的食肆不但親自傳菜,又落手落腳招呼客人。食客最初發現她招呼客人都有點驚訝,但細細粒極度親民,不時笑笑口打招呼,又為生日的顧客唱生日歌搞氣氛,不少食客與她合照吹水。

醒目的細細粒不時滿場飛,見水吧缺人即自動補位,幫手沖珍珠奶茶,她的手法純熟,看來訓練有素。水吧位置靠近門口,有些路經的市民舉手機影她時,她會打蛇隨棍上:「我係呢度嘅代言人,你哋多啲入嚟幫襯吖!」

唱歌冧客

有小朋友生日,老闆娘叫埋細細粒過去唱生日歌,細細粒冇托手踭,仲唱到好投入,成功帶動氣氛。

愈食愈肥

一有空檔,細細粒唔係飲番兩啖珍珠奶茶,就係食番兩件刺身。難怪佢愈忙愈肥。

出入縮肚

細細粒體重逾 2百磅,水吧地方淺窄,搞到佢要縮肚至行得過。

愈做愈肥

除了在大台拍劇,細細粒年初在賀歲片《賭場風雲》,亦是飾演為食肥妹出位。

雖然細細粒做到冇時停,不過,為食的她亦不時發揮小宇宙,邊做邊食,難怪當日見她肥腩比以前更誇張,進出水吧時更要縮肚出入。細細粒在晚飯高峰期 7至 11時幫手,做足四粒鐘才離開。離開時更向本刊直認學做老闆。

記:記者細:細細粒

記:見你落手落腳招呼客人,辛唔辛苦?

細:老闆娘黎太好錫我,佢話我後生要學嚇做生意,自己都諗過好似 Angelababy咁樣開番間「小寶 café」。

記:間舖你有股份?

細:我有份抽 commision,嚟呢度係學嘢。

記:見你邊招呼客人邊食喎!

細:係呀!食嘢最緊要係氣氛,我喺呢度嘻嘻哈哈,都係希望大家食得開心。

記:同客人合照又唱生日歌,唔尷尬咩?

細:唔會尷尬,熟客都知我成日嚟。佢哋想見我嚟食嘢,我就開心喇!

細細粒笑指自己近廚得食,體重已上升十幾磅,原本減掉的廿磅差不多還原。不過她笑說食得開心都冇所謂,看來「開心果」就是咁練成的!

親力親為

藝人做生意例子多,但凡事親力親為,又唔介意拋頭露面,則非常少見。

林子善開冰室

兩年前用 50萬與朋友在大坑開茶餐廳。林子善由落單、樓面及買貨都一腳踢。翌年再在灣仔開分店。

黃宇詩賣胸圍

黃霑女兒黃宇詩自資六位數字,兩年前在網上開自家品牌賣胸圍,近日更在中環開舖。新舖由籌備、裝修及設計新貨均由她負責。

Amanda S.做甜品

Amanda S.兩年前投資三百萬,在中環開法式餅舖。她親自整餅及招呼客人,憑獨門的 macaron殺出血路。今年三月更在銅鑼灣開分店。

譚小環賣魚蛋

前港姐冠軍譚小環數月前開舖賣魚蛋,由推車取貨至門面工作均自己搞掂,現已有意再開分店。



鍾意就快D Share啦!