網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月6日 星期五

[忽然1周 984] 「河女」唔掂扮上菜 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「河女」唔掂扮上菜

河女」出道以來,都想走玉女路線,但成日是非多多,唔係俾人話做「小三」,就係同公司不和,話人哋刻薄佢,同個形象唔多夾囉。

Anyway,清官難審「公司事」,大家閂埋門,有乜協議邊個知?不過,媽咪姐收到風,查實「河女」入行以嚟,個 market都好有限。好似佢有次開個 concent仔,本來個場已經唔係大,啲飛都係唔多去到。公司惟有諗計,猛𢱑sponsor!初時同贊助商講,俾 10萬蚊就可以喺「河女」張 concert poster印個公司名,但仍然無人理佢!結果,減完再減,一𢱑再𢱑,減到 2萬蚊,先有客勉強應承俾錢,都係睇在「河女」公司仲會拍片,未來有合作機會,先俾嚇面咋!

之後「河女」公司仲好「有心」咁,送多 100張飛俾呢個俾面客仔。只係人哋根本無興趣去睇囉,陰功!

邊個係「河女」?

①眼大大㗎。

②唱歌唔掂,近年都係做戲多。



鍾意就快D Share啦!