掃呢頁CODE去手機

2014年6月6日 星期五

[忽然1周 984] 吳業坤生膽唔生毛 吳業坤,MW,




毛仔幾條

坤哥著背心去睇戶外音樂節,本來正常過正常,只係媽咪姐太好眼,一望就望到佢胳肋底少得驚人嗰幾條……毛!

媽咪姐

吳業坤生膽唔生毛

近排「巨星幫」坤哥吳業坤終於發市,有緋聞喇!不過,一係冇新聞,一嚟就話佢衰窮,俾女子組合 Super Girls隊長趙慧珊( Aka)飛。之但係轉頭又有報道話查實係坤哥衰花心,逢女溝先搞到分手噃。

Anyway後生仔啲愛情都係 easy come easy go㗎喇!媽咪姐早幾日見到吳業坤,佢仲不知幾 happy,自爆對玉女歌手吳若希有意思㖭!風頭火勢仲咁大膽?但唔覺意望嚇坤哥胳肋底,嘩!好似毛都未出齊咁款喎!後生仔,咪掛住溝女,俾心機做嘢先啦。

坤哥話自己窮到車都無揸,但仲有心情追女仔喎!吳若希(左圖)即時閂門話只係朋友,而舊愛 Aka(上圖中)就唔想再提佢,早排仲去咗韓國拍攝影器材廣告,搵銀至上。



鍾意就快D Share啦!