掃呢頁CODE去手機

2014年6月20日 星期五

[忽然1周 986] 阿倫安仔 踢波鬥凸出 安仔,譚詠麟,阿倫,BKD_S,許志安,MW,




落場之前,熱身是常識。睇嚇阿倫呢幾下搓波,就知有練過。但係佢肚腩嗰個,都好圓潤嚇喎!

媽咪姐

阿倫安仔 踢波鬥凸出

媽咪姐同班靚太朋友呢排變曬熊貓人,唔係去追熊貓,就係睇世界盃。之但係早幾日經過球場,咁啱見到「明星足球隊」練波,又咁啱見到加埋有 110歲嘅阿倫同許志安喺度,咪八卦下囉!

真係估唔到 63歲嘅阿倫都幾好氣,跑得跳得,個肚仲帶住個「波」!媽咪姐冇形容錯㗎,個肚腩真係圓過個波。再睇嚇另一邊休息緊嘅安仔,咪睇佢嚟緊 8月生日就踏入 47歲,落場踢咗半個鐘之嘛,個人就叉足電,下半身仲……,真係熱血嘅啫!

克勤同阿倫今年幫大台講波,但係俾班觀眾話佢哋廢話得嚟唔好笑囉。

阿倫啱啱又喺微博自誇入咗 10球波,有 4球係佢功勞。擺明想讚自己寶刀未老

咪睇安仔年紀有番咁上下,佢仲好血氣方剛㗎,睇嚇佢踢完上半場嘅興奮反應,不解釋!

安仔月初送走咗佢嘅七哥, fans睇嚟好擔心佢嘅心理狀況,去球場慰問,真係有心!



鍾意就快D Share啦!