掃呢頁CODE去手機

2014年6月27日 星期五

[忽然1周 987] 洪天明避走張慧儀 張慧儀,洪天明,MW,




睇嚇洪天明個表情,再加埋佢雙手插袋,會唔會誇咗少少呢?

媽咪姐

洪天明避走張慧儀

曾志偉、譚詠麟同陳百祥等有份投資嘅火鍋店啱啱開張,除咗媽咪姐有去湊熱鬧,鐵腳如洪天明、方中信、彭健新等當然喺度。大家邊食邊隊啤好鬼死高興!

唔知係咪早排因為洪天明去咗朋友夜場玩,被內地女模杜顏嘉擺咗張面貼面胸貼胸嘅合照上網,搞到見曬報!火鍋店開張當晚洪天明就好乖仔,好似張慧儀想行過去搵江欣燕嘅時候,條路鬼死咁逼,咁啱洪天明又企咗喺度,於是張慧儀就夾咗喺張櫈同洪天明中間,變咗人肉三文治。不過洪天明就好規矩,貼曬牆行不特止,仲要雙手插袋,以示自己 clear。

Um……如果老婆周家蔚唔係喺現場嘅話,唔知洪天明都係咪咁乖仔呢?

周家蔚都有到場試食,天明全晚乖曬。

月初,大陸女模將與洪天明煙韌嘅合照放上微博,睇嚇飲到面紅紅嘅天明個樣幾神氣。



鍾意就快D Share啦!