網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月5日 星期四

[壹週刊 1265] 張兆輝 51歲開齋做影帝 張兆輝,M1,




同你吟一吟

張兆輝 51歲開齋做影帝

入行超過三十年嘅張兆輝,最近憑蚊型製作《恐怖在線》,喺美國聖地牙哥獨立電影節攞咗「最佳男主角」,電影更兼奪「最佳女主角」同「最佳電影」三大獎。

飛來榮譽,張兆輝話得獎係最大鼓勵,但佢最希望係幫到部戲嚟緊九月上畫,觀眾入場支持。二五話向來踏實嘅張兆輝攞獎冇飄飄然,仲歸功導演杜玉貞(資深製片),第一次做導演就揚威海外,帶挈埋佢。

張兆輝拍過唔少戲,亦係杜琪峯班底鐵腳,捱咗卅年終於做影帝,咁啱個導演又係姓杜。與杜有緣,信不信由你!

唔係拍大導演,亦唔係大製作,合作對手只係蔡瀚億( Baby John)、周浚偉等,張兆輝破處做影帝,佢話初執導嘅杜玉貞(箭嘴)居功不小。

舊年《恐怖在線》煞科,台前幕後一齊食番餐,張兆輝同前輩邵音音攬住合照。



鍾意就快D Share啦!