網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月26日 星期四

[壹週刊 1268] 呢期又唔死得 吳孟達 吳孟達,M1,




豪語錄

呢期又唔死得 吳孟達

三個月前忽然患了心臟衰竭入了 ICU的吳孟達,說話仍氣若遊絲,坐在冷氣房還不斷冒汗,陪伴前來做訪問的馬來西亞老婆忍不住遞上紙巾讓他印汗。

六十三歲,面容凹陷帶點憔悴,吳孟達連忙解說︰

「今日狀態差啲,昨日去深圳做電視劇宣傳,由八點到夜晚十點先返到香港,忙到飯都無時間食。

太太唔想我來做訪問㗎,但我一早應承你,所以依家用把死嚇死嚇的聲同你講嘢。」

唯獨面對鏡頭,他才精靈醒神,扮鬼扮馬手到拿來,難怪他說怕沒工作會悶死,「要休息半年至九個月,如果個病養唔好,拍戲激動啲興奮啲都唔得,有動作又唔得,咁工作能力就喪失百分之八十。我係覺得無癮,演戲做了廿幾年,唔通叫我日日坐喺度漚到老咩?」一代笑匠幽幽地說。

十五年前的訪問,吳孟達表示最困擾的錢銀、女人通通被他搞掂唔死得,今期患上心臟病,他一樣好彩,大步𨂾過死唔去。

寫個繼承人

八一年爛賭欠債三十多萬,吳孟達第一時間問周潤發度水,「佢日日瞓我屋企,又係同期訓練班同學,佢唔肯借,我個心好傷又嬲。」

吳孟達說,入院住一星期,已急不及待趕回石家莊繼續拍電視劇,我不懷好意以為是錢作怪,達哥說,簽了合約,作為專業演員只是履行責任,「如果唔係有病,拍戲又點會辛苦,我又唔係主角場場有我份。況且我在電影圈廿幾年,我出名捱得,唉,諗唔到突然間有心臟病。

「我唔擔心無嘢撈影響經濟,老實講,我仔女讀大學的錢都預備曬,老婆在馬來西亞又有幾間屋,又有鋪,全部買嘅無欠銀行錢,怕咩?我在大陸的戶口又有相當分量的人民幣現金,都要想方法變回港紙,上面銀行個經理提議我寫個繼承人,我都仲未整。

「我生活又唔奢侈,得閒入嚇馬場同老友吹水,玩得唔大都係三、五千,打嚇麻雀仔,以前我就日日贏,吖,自從醫院出來就連輸六場,降曬班,我話大佬唔好再贏,我有心臟病。」

我會好番

一係開刀做手術,但我完全無諗過,我認為我會好番。

他說話總帶點幽默,心臟病明明已殺到埋身,但他表現得很輕鬆,敍述時七情上面好入戲,「入 ICU時其實我清醒到不得了,心情好平靜,醫生話我心臟歪咗又大咗,被病毒感染令心跳節奏不正常,嚴重起來分分鐘就跪低,仲第一時間叫曬我親人嚟,我心諗有無咁誇張呀?

「我見住 ICU的病人基本上無反應,由出院到入院都同一姿勢,好鬼驚。舊年我才做身體檢查,肝、腎都靚仔到不得了,最擔心都係個肺,食咗四十幾年煙都知唔靚仔,但又完全正常。」

吳孟達現時的狀態是,主要靠食藥及有充足的休息,至於何時再戰江湖,他卻不敢多想,「就係未知要睇情況,一係退休拍嚇廣告、簽個名俾張相做肖像權,一係開刀做手術,但我完全無諗過,我認為我會好番。」

說著說著,電話忽然響起,原來是國內導演找他拍戲,短短兩個小時訪問,他已推掉兩個工作。「仲有部韓國劇我都推,其實都幾誘惑,兩、三個月就撈兩、三嚿(百萬),但依家唔諗啦,先養好個病。」

未滑牙

千禧年後北上拍戲賺人仔,吳孟達承認他片酬絕不便宜,每集閒閒哋收十二、三萬人民幣,當然,他亦交足功課,算是貨真價實。「好彩我仲未滑牙,每場戲都想辦法盡量演好啲。我從來唔帶劇本入片場,因為每晚我都拿住劇本研究。我唔敢講專業,但拍戲永遠無遲到,片場的人覺得我敬業。

「我叫得呢個價,係貴喎,搵家英哥可能唔使呢個價,但我連劇本都唔使睇,對手的對白我都記埋,就係咁簡單。」

十四年沒拍港產片,他最近的《香港仔》及《竊聽風雲 3》,都是捱義氣拍膊頭之作,「片酬真係是但收,差不多是三分之一。大佬呀,除咗中國,無邊度可以有呢個價,我哋呢啲老柴仲想點?」

他直言大陸市場俾得起錢,質素亦不斷超越香港,「《竊聽風雲 3》在香港都叫大製作啩,但比起大陸是小巫見大巫,人哋一個劇組已經百幾人,一個電視真人騷,錄影廠都有四十多部攝影機,呢啲係錢堆砌出來。

「我啱啱入大陸,人哋的水準可能接不上,現在人才濟濟,我剛剛拍完電視劇《十月圍城》,做咗廿幾年未接觸過咁好的劇本,香港無人寫得出。」不過,達哥亦好實際,劇本有幾好,片酬唔到價一樣無偈傾,他笑咪咪話,「例如《我不是明星》都搵我,但達哥有時好衰,唯有講對唔住,無期。」

吳孟達一直自認靚仔,後生時更想當小生,七十年代末《楚留香》他扮胡鐵花,在台灣走紅。

達哥的太太選過馬來西亞小姐,贏過最上鏡小姐又當過模特兒,但長期兩地分隔,在大陸有受誘惑嗎?「我誘惑咗幾十年,呢個老婆都係誘惑返來,仲諗呢啲咩。」

後生風流

他如此努力搵錢,是否要養三頭家,即是前妻及一對孖女,及後的紅顏知己,和她生的女兒?本來暢所欲言的達哥,即時變得𠵱𠵱哦哦,「啲女都大曬,封利是俾啲女就梗要啦。」

然後,他偷偷打眼色,暗示不要再問,免得坐在身後的太太不高興。未幾,他趁太太去洗手間時補飛說:「孖女都有小朋友,最大的外孫都七歲,每年我媽媽生日、我生日總會坐埋食飯。」

別看吳孟達其貌不揚,後生細仔不知幾風流,正式數數他有三段姻緣,第一任太太麥莉莉替他生了一對孖女,八一年達哥因爛賭欠下三十多萬卡數導致破產,太太都一起共患難,可惜九四年便離婚收場。而達哥未離婚前,又暗撻另一《歡樂今宵》的同事盧少慈,二人共賦同居生埋個女。現任的馬來西亞太太侯珊燕,選過美,細他廿幾歲,婚後替他生了一仔一女。

老來得子,細仔今年都十二歲,自認傳統的達哥當然錫到燶,每年農曆新年必定停工,回馬來西亞交人。每晚他都拖住細仔的手,在床上講古仔,「個仔當我係偶像,他喜歡聽古靈精怪古仔,我講西遊記都有百幾個版本,他聽到津津有味。今次唔開工,咪乘機跟阿仔共聚天倫。」

講足兩小時,講到無乜氣的達哥,提起乖仔,又生猛番。

啲女都大曬,封利是俾啲女就梗要啦。

鬧周星馳

訪問吳孟達,怎可能不提周星馳。

差點入了鬼門關,周星馳有沒有打電話慰問?達哥即時拋個波給太太,「我啲電話交曬俾老婆。」

至於上一次見面,他都不記得何年何月。

「佢之前做天比高主席搞地產,就算電影圈都係投資,太耐無搵都唔知跟他講乜。他身邊都係超級富豪,可能講劉鑾雄啲嘢,大家生活都唔同。

「他一直都很尊重我,從來唔鬧我,只會鬧其他人,無人夠膽做和事老,係得我,但我鬧過他一次,因為他對阿媽無禮貌。

「那時我哋拍《百變星君》由夏威夷回港,在配音時聽見他在電話怨阿媽,好似因為炒樓,他叫媽媽落訂,但星媽猶豫咗一下,無買間屋,之後個價仲升上去。」

不過達哥懂得人情世故,沒有兜口兜面直斥其非,「拉開佢先話佢幾句。其實星仔當我半個阿哥、半個爸爸、甚至老師。」

相信吳孟達是圈中少數,還稱呼周星馳做星仔的人。凡是跟周星馳合作過的人,一般都客氣地稱他為「周生」。



鍾意就快D Share啦!