網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月8日 星期日

爆學友為300萬喪接爛片 學友,張學友,




爆學友為300萬喪接爛片



■陳自強(左一)最自豪捧紅過成龍和張學友(右二)。

在七、八十年代時,陳自強除為成龍做經理人外,還照顧張學友、鍾楚紅、鄭裕玲、張曼玉、陳沖和斯琴高娃等共47粒巨星,名副其實「金牌經理人」,商台昨日播出陳自強錄音訪問,他自豪說:「我聽時幾飄飄然,真係幾金牌經理人。」陳自強跟旗下藝人之間有些有簽定合約,有些是講承諾。

陳自強跟藝人選工作必了解各人目標,他大爆當年張學友入行最想賺錢給父母及家人買樓,有指88年間學友喪拍爛片,事業陷低潮,陳自強說:「佢話要買300多萬嘅匡湖居,咁就唔可以挑剔揀劇本。」學友接爛片,粉絲卻遷怒陳自強,令他食死貓,他說:「歌迷影迷話我害死偶像,嗰時學友又做得唔開心。」學友借醉解愁同時也影響星途,學友其實愛唱歌多於拍戲。陳自強因為湊仔女甚多,曾被張曼玉和鄭裕玲詐型。談到鍾楚紅當年選擇結婚息影,陳自強非常贊成:「朱家鼎係好值得,佢先畀到紅姑知識。」

撰文:陳傑

【壹錘定音】星期一至五,早上8點開咪!

http://hammerout.hk

立即更新《蘋果動新聞》app

https://bitly.com/AppleDailyiOSApp

https://bitly.com/appledailyandroidapp



鍾意就快D Share啦!