掃呢頁CODE去手機

2014年6月4日 星期三

44歲莫文蔚遮肚洩孕味 莫文蔚,

莫文蔚事業心重,除拍戲更忙做巡唱。


44歲莫文蔚遮肚洩孕味

剛度過44歲生日的莫文蔚(Karen),2011年在意大利與德國籍初戀男友Johannes結婚,度過三年溫馨蜜月期,而婚前Karen有見老公已有三名子女,曾揚言不準備做媽媽,但日前見Karen戴黑超、口罩神秘出現婦產科診所,惹人懷疑Karen「意外有喜」搞出人命。

今年娛樂圈勁旺「添丁」,日前楊冪為劉愷威剖腹誕下7磅B女「小糯米」外,圈中還有多位準爸媽如呂慧儀、汪圓圓及陳浩民太太相繼今年生B,令娛樂圈非常熱鬧。不過,最令大家驚喜是剛踏入44歲的Karen,有可能當上「高齡產婦」。

一向身形fit爆的Karen,日前竟以鬆身tee裝束及運動鞋,又戴上黑超及口罩刻意掩人耳目打扮,出現在中環著名「婦科聖手」的醫務所,因醫務所內以「大肚婆」居多,Karen的出現即惹起不少「準媽媽」投以奇怪眼光,而Karen亦表現避忌,即以小手袋來遮肚,可謂「孕味」甚濃。

莫文蔚在本月2日剛度過44歲生日,收到不少禮物。
  • 莫文蔚在本月2日剛度過44歲生日,收到不少禮物。
王梓軒昨在活動上獲王君馨請食蛋糕。
  • 王梓軒昨在活動上獲王君馨請食蛋糕。
壽星女莫文蔚準備切蛋糕。
  • 壽星女莫文蔚準備切蛋糕。

助手多謝關心

據知Karen與Johannes結婚後,老公Johannes一直居住英國,Karen只要不用工作時便飛回英國爭取和老公相聚時間,據知五月時Johannes亦有來港與Karen短聚,正所謂小別勝新婚,讓兩夫妻感情更見恩愛。雖然Karen結婚時曾表示因老公上一段婚姻已有三個子女,所以,她可以不用生B,盡情享受婚姻生活。但世事總有「意外」,見Karen單拖在婦科醫務所若有所思樣子,似有事讓她大傷腦筋。

對於Karen睇婦產科懷疑「有喜」,昨日Karen助手透過電話表示:「你哋諗太多,多謝大家關心咁女人睇婦科都好正常,年年驗身啫,亦唔係有唔舒服。(間醫務所好多大肚婆睇?)咁診所咁多人,有大肚婆唔奇嘅。」

王梓軒送祝福

至於和Karen私交甚篤的王梓軒,被問到可知Karen疑似有喜一事?梓軒表示:「我唔知喎,佢冇同我講,如果真嘅我梗係祝福佢,亦都希望Karen同老公、小朋友都健健康康。因為Karen都好忙要拍戲,又做巡迴騷,加上屋企之前有啲事情,都知佢壓力頗大,係真嘅話,咁佢可以得到真正快樂,我祝福佢。」

文:音樂組



鍾意就快D Share啦!