網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月23日 星期一

內地澳門64場唔使錢任睇




內地澳門64場唔使錢任睇



■在長沙開完騷的莫文蔚,與好友們開P睇免費波。

微博圖片

世界盃熱潮席卷全球,不過由上周五開始,餘下的分組賽、16強和部份8強,香港觀眾都無福享受免費波。早前荷蘭駐港總領事莫尉峰(Wilfred Mohr)已替球迷發聲批評無綫,指若這事發生在荷蘭,一定會引起反抗。阿Sa就因無免費世界盃睇而在微博上怒吼,有內地網民就提議她返內地睇波。原來中央電視台是內地唯一獨家全媒體版權擁有者,更安排了3個頻道CCTV-1、5和5+,免費轉播64場賽事。至於澳門廣視亦免費全播64場賽事,而台灣住戶亦不用額外繳費,便可欣賞世界盃。

身在長沙的莫文蔚(Karen)昨日淩晨就免費觀賞德國對加納的賽事,更為老公Johannes的家鄉德國打氣,她在微博留言:「一切準備就緒為德國隊加油!」

至於當年跟倪震一啜成名的城大校花張茆,現懷有5個多月身孕,昨淩晨她挺大肚捱夜和老公到奧海城睇免費波。

撰文:楠楠



■無綫冇免費世界盃睇,張茆昨淩晨挺著大肚與老公逼入奧海城睇賽事。

微博圖片



微博圖片

【我撐公投】網頁:

http://622popvote.appledaily.com



鍾意就快D Share啦!