網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月24日 星期二

心如BB靚樣 十年如一日 叫人情何以堪?




【真正的防腐女】心如BB靚樣 十年如一日 叫人情何以堪?

2014-06-24 00:02:00



真係so unfair~~~

世界就係咁唔公平0架喇!

時間喺某啲人嘅臉上,真係好似停止咗一樣,繼今朝「動醒晨」(新聞連結: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20140623/52616707 ) 同大家講完素顏Hebe,佢樣貌十年如一日後,0依家又要同大家分享多一個醒神之選喇!

呢位女神就係今年38歲嘅林心如,98年因演出劇集《還珠格格》而一炮而紅,佢多年嚟都畀人一種冇變嘅清新感覺,究竟係點冇變?心如BB今日就喺微博做咗示範,佢上載咗一張2003年同2014年嘅相,內容寫著:「聽說~這是2003年紫藤戀的小彥祖,轉眼間都長那麼高了,真的是讓姐姐情何以堪啊。」

相中係11年前,同佢一齊演出劇集《紫藤戀》(港譯:酒莊情緣)嘅小演員小彥祖合照,若果唔係心如寫明另一邊合照嘅男生,係同一個人,真係冇人諗到,兩張相差咗十一年影嘅相,望落去心如嗰樣係完全係一模一樣,冇錯,係一模一樣﹗﹗﹗相反旁邊男生小彥祖,經已由小男孩變成高大男生,邊個情何以堪啲呢?似乎係呢位小彥祖情何以堪多啲喎!

話時話,心如BB究竟食咗邊隻防腐劑?唔識老嘅﹗

腦海內突然想起張學友一首經典歌《不老的傳說》:「流傳在月夜那故事,當中的主角極漂亮,如神話活在這世上,為世間不朽的愛輕輕唱........」





2003年...



2014年...心如都係一樣...



嗱,呢張係有少少美圖秀秀嘅~



但睇住呢張,就好有迷失時空嘅感覺...究竟0依家係2003年定係2014年呀...



頭髮飛起咗少少都一樣咁靚。



鍾意就快D Share啦!