網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月2日 星期一

陸詩韻膠面露眼紋 冇表情 陸詩韻,BKD_S,

陸詩韻膠面露眼紋 冇表情



其他影片:>>






詩韻忽然殘爆 全因前男友?

陸詩韻噚日下晝出席深水埗一個舞台劇活動,雖然casual打扮化濃妝,不過就遮唔住眼


肚同繃緊嘅面容,唔知係咪同前未婚夫嘅錢債官司有關呢?

早前陸詩韻入稟高等法院,申請將前男友吳銘偉任職總裁嘅世家國際集團有限公司清盤。佢噚日回應話:「7月尾會有結果,我唔擔心,會公平公正去處理。」佢又話同前男友已經再冇聯絡,一切交由律師同法官處理,佢仲話:「之前太投入段感情,冇好好保護自己,所以將來就算結婚,我要財政獨立,(見過鬼怕黑?)一個經歷,但我仍然相信愛情。」

34歲都未夠嘅陸詩韻都可以算話係感情運麻麻,曾經同曾文能、林柄昌傳過緋聞,不過段段感情都冇開花結果。今次曾經公開承認對方係未婚夫,不過最後婚結唔成之餘仲要因為擔保公司而被追70幾萬債,真係唔怪得謝皮謝到眼紋盡出,面又膠喇。

【壹錘定音 . 李慧玲】6月4日正式開咪!

收聽方法:請留意【壹錘定音】facebook專頁!

https://www.facebook.com/hammerout.hk



鍾意就快D Share啦!