網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月17日 星期二

戀鄭敬基慘遭數臭 瑪姬被指整容做小三 BKD_S,




戀鄭敬基慘遭數臭 瑪姬被指整容做小三



其他影片:>>






戀鄭敬基遭數臭 瑪姬被指整容做小三

現年27歲的DBC數碼電台DJ瑪姬與51歲鄭敬基廣傳忘年戀後,瑪姬即時人氣急升,有讀者報料數臭瑪姬是非,指她是膠面DJ進化勁過陳冠希舊愛Cammi(謝芷蕙),又指瑪姬數年前曾做第三者,雖然對方有老婆有仔女,但好勝瑪姬都要向正印逼宮,平日又愛扮基督徒兼扮純情,今次借「基」上位目的是想再出碟。



■鄭敬基與瑪姬日前拍拖撐枱腳。資料圖片

好多有婦之夫追求

本報記者昨日致電瑪姬求證,她連聲否認曾做小三:「我拍過5次拖,男友全部都係未結婚。」問曾否被有婦之夫追求?她坦言:「有,好多㖭,有啲有太太有小朋友嘅,最荒謬有個新加坡華僑飛嚟香港追我,佢話畀我聽有另一半,好奇怪,你當我係乜?自己都好嬲,我係拒絕過幾位有太太嘅男士追求。」



【10年包包面】

■4年前包包面的瑪姬被爆疑似整容。圖片



【𠵱家面尖尖】

■瑪姬因搭上鄭敬基即出現負面新聞。 資料圖片

至於被指借鄭敬基上位做歌手?瑪姬說:「兩年前自資出過single,用咗5萬蚊,如果要借人出位,唔使咁辛苦,可以再好啲,我唔係咁嘅人。」瑪姬亦否認整容,她自嘲說:「如果整咗仲咁樣,醫生執得笠啦,一直覺自己塊面太大,好多美容公司話免費幫我整,我全部推曬,因為我同爸爸面形一樣,佢喺我20歲時離開,我好想保留同爸爸一樣嘅嘢。」

瑪姬逐一推翻是非指控,她說:「話我扮基督徒,應該從我9歲開始講。9歲已經領洗,讀天主教學校大,有啲嘢不攻自破,我一直做番自己,唔覺自己特別純情。」問跟鄭敬基有否進一步發展?她說:「暫時都係朋友,最近好忙,呢幾日冇見。」

採訪:皓騫

【622公投 我撐普選】毅行直播

流動版網頁:

http://622popvote.appledaily.com



鍾意就快D Share啦!