網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月30日 星期一

張秀文遭強吻 狂迷趁亂胸襲 張秀文,BKD_S,

踩高蹺球迷伸手摸落張秀文胸部,高鈞賢即出手阻止。


張秀文遭強吻 狂迷趁亂胸襲

身在巴西直擊世界盃的幾位無綫女藝員先後遇胸襲,繼苟芸慧及陳貝兒被非禮後,前晚張秀文亦險遭「巨人」胸襲!當主辦國巴西淘汰智利後,全場high爆,一名踩高蹺球迷見到張秀文身穿巴西球衣興奮莫名,突施龍爪手摸胸,幸得高鈞賢及時阻止,場面險過剃頭!

面對熱情球迷,一眾擔任巴西直擊的靚女藝員如苟芸慧、陳貝兒、張秀文、鄧佩儀及靚仔藝員高鈞賢都連番遇險!早前苟芸慧先後兩次被外籍人士狼吻,陳貝兒及鄧佩儀曾遭胸襲,就連高鈞賢亦被女fans偷啜,認真慘情!

高鈞賢出手護花

最新的受害者輪到前港姐張秀文,昨日淩晨她與高鈞賢於米內羅球場直擊巴西對智利的十六強賽事,雙方苦戰120分鐘仍打和,最後巴西靠射贏12碼出線,贏得驚險,至於場外進行採訪的張秀文同樣驚險!贏波後全場陷入瘋狂狀態,球迷「見人就攬」高聲尖叫慶祝,混亂間張秀文被兩名球迷趁亂強行錫面,但她仍堅持繼續工作,並選擇訪問一名踩高蹺、支持巴西的外籍男士,該「巨人」見到秀文身穿巴西球衣,衫上更有2比1代表巴西贏波的數字,即high爆烏身伸出「龍爪手」,希望親手摸到該2字,而位置正好在張秀文右胸,險蝕曬底的秀文當時來不及反應,千鈞一髮之際,幸得身旁的高鈞賢出手阻止!

張秀文指住身穿的巴西贏波球衣。
  • 張秀文指住身穿的巴西贏波球衣。
張秀文與高鈞賢入場感受熱鬧氣氛。
  • 張秀文與高鈞賢入場感受熱鬧氣氛。

反應慢事後知驚

事後張秀文受訪時仍餘有猶悸:「好在高鈞賢出手,否則個球迷一定掂到我!(有冇驚到喊?)當時未識驚,以為佢想講賽果,之後我哋都即刻走,冇再訪問佢,但佢仲繼續追住我,嗰陣真係驚!(要學識保護自己?)高鈞賢都話我反應慢,話下次要企喺我隔籬做訪問,唔想被啲人胸襲。(點報答佢?)請咗佢飲汽水」高鈞賢則說:「好彩我都算係運動高手,出手出得切擋住佢,遲一秒都出事!」他又指很興奮能欣賞巴西球星尼馬顯腳法,大讚巴西隊好波。

至於TVB世界盃節目總監李漢源接受電話訪問,對於女藝人接二連三被非禮,他亦直呼驚險:「其實每組有五至六個人,工作人員會做埋保鏢,盡量安排女主持企中間,令外人唔能夠埋身,我同佢哋講,寧願拍唔到某啲片,都唔想有受傷或不愉快嘅事件。」

文:影視組



鍾意就快D Share啦!