網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月28日 星期六

焦媛批演藝師弟妹冇禮貌 秋生:要趁後生做 秋生,焦媛,黃秋生,




焦媛批演藝師弟妹冇禮貌 秋生:要趁後生做



LvG>>






焦媛鬧爆演藝師弟妹發聲 秋生:要趁後生做

前日演藝學院舉行畢業禮,三分一應屆畢業生當著監禮的署理特首林鄭月娥高唱《問誰未發聲》,更有60人拒向她鞠躬致謝,部份更以屁股相向表達對政府不滿。演藝學院師姐、高志森女友焦媛昨日淩晨在微博表示:「對於演藝學院畢業典禮,某些師弟師妹的行為,實在令我好失望,好失望,我希望我們永遠不合作,因不喜歡不感恩的人!」



■焦媛在微博鬧爆演藝師弟妹,在畢業禮上對林鄭冇禮貌(右圖)。資料圖片

舒琪鄒凱光寸爆焦媛

不過焦媛師兄黃秋生有另一番見解,他昨日接受電話訪問時說:「呢幾年都係咁,差唔多變傳統啦,我想問𠵱家後生唔做,唔通到50幾歲至嚟做?讀藝術係咁反叛同創作,唔通好似死人咁麻木呀?各人有各人想法,你(焦媛)唔同人合作,啲學生反過嚟都可以話唔同你合作啫,冇所謂。」

另外,演藝學院電影電視學院院長、導演舒琪昨在facebook貼出「骨氣」二字諷刺焦媛,並謂:「還是那一句:學生都是成年人。我們要相信他們。另外,我相信,並堅持,做人要有骨氣。這是粵語片教我的。」而《金雞sss》導演鄒凱光亦在fb寸焦媛說:「你永遠不想跟我合作?我幾時話過想同你合作啫?」

採訪:李森

【我撐公投】網頁:

http://622popvote.appledaily.com



鍾意就快D Share啦!