掃呢頁CODE去手機

2014年6月18日 星期三

梁潔華抗血癌 精神好胃口 梁潔華,




馮仁昭四圍超:梁潔華抗血癌 精神好胃口 - 馮仁昭



其他影片:>>






梁潔華抗血癌胃口好 黃芷晴:精神過我

喺今年年初有傳黃日華嘅太太梁潔華患咗血癌入院,當時華哥同囡囡黃芷晴只係話啲血出現咗少少問題,直到近排芷晴終於親口證實媽咪患上血癌,已經完成咗最後一次療程,精神都唔錯。



■黃芷晴同大家展示一家三口嘅最新近照,證明媽媽梁潔華(中)精神不俗!

芷晴:keep住覆診

前晚芷晴出席喺金鐘舉行嘅《命運交響廳》分享會,芷晴攞咗3張媽咪喺母親節時影嘅相片畀大家睇,一張係佢爹哋同媽咪嘅合照,一張係一家三口嘅相,淨番嗰張就係佢媽咪嘅獨照,喺相度見到梁潔華精神飽滿,芷晴就話媽咪好驚啲朋友太擔心,佢自己都冇諗過大家嘅反應會咁大:「媽咪情況好好,復原進度亦係好好,好多朋友都有打電話嚟關心佢。」

係咪即係話完全康復?芷晴就話:「𠵱家要keep住睇報告同覆診,媽咪有時仲精神過我,父親節嗰日媽咪好好胃口,又食羊扒又食豬扒。」不過講到會唔會出嚟見嚇大家,芷晴就話暫時唔會,暫時仲休養緊。

同場嘅羅力威俾人問到女友雨僑喺網上講「反狗肉節」言論,無端端俾網民鬧爆佢假正義,羅力威話佢唔想評論,但係講到有冇戥女友心痛?佢暗撐話:「能夠喺網上面勇敢發表言論,係一件幸福嘅事,要珍惜一嚇𠵱家仲有自由空間發表你想講嘅嘢。」

撰文:馮仁昭



■黃芷晴話媽咪雖然情況穩定,但係仲要休養,所以未有計劃見大家。

【622公投 我撐普選】毅行直播

流動版網頁:http://622popvote.appledaily.com



鍾意就快D Share啦!