網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月8日 星期日

暗示被逼 陳自強數臭成龍走火入魔 陳自強,成龍,




暗示被逼 陳自強數臭成龍走火入魔



其他影片:>>






陳自強數臭成龍走火入魔 暗示被逼走

經理人跟藝人關係唇齒相依,成龍七十年代全靠伯樂陳自強捧紅,兩人38年合作無間,但突於08年結束賓主關係,當中因由一直成謎。昨日商台節目播出陳自強錄音訪問,過去不時為成龍遮風擋雨的陳自強,竟批評成龍走紅後「走火入魔」,陳自強言語間又暗示被人逼走。陳自強離場,成龍大小事務即由其妻林鳳嬌接掌。

七十年代寂寂無聞的成龍,全靠伯樂陳自強推薦給電影人羅維,參演電影《新精武門》後再接拍吳思遠監製電影《蛇形刁手》。成龍走紅後,陳自強挖走成龍自立門戶,助武師出身的他登上大銀幕,演藝創出高峯,兩人合作38年。08年陳自強突然宣佈離開,成龍的事務即由老婆林鳳嬌接手管理,二人關係由密變疏。昨日商台節目播出陳自強錄音訪問,他力數成龍走火入魔,令他無奈引退。



■陳自強(中)接受商台訪問,竟直指成龍走火入魔。



■陳自強和成龍結束38年賓主關係後,兩人已甚少孖咇出動。資料圖片



■成龍昨日現身海口活動,並無回應記者提問。

身邊大官富豪多

訪問中,陳自強表示透過秦祥林認識成龍,兩人沒簽過一紙合約,關係如兄弟,他說:「我哋有粥食粥,有飯食飯。佢叫我brother,佢話自己唔識字,叫我幫手睇文件同劇本,幫佢分析。當年佢話『我唔會唔養你,我唔會唔理你』。」

不過融洽關係於6年前畫上句號,陳自強大爆內幕:「慢慢佢紅到有啲走火入魔,已經唔再需要我幫,我又冇乜嘢可以幫到佢,同枱有好多大官,一係大有錢人同yes man,我嘅嘢唔再入耳,好多人想入我個位,有我喺度真係好煩,我知道好多人想take over個位,不如自己瀟灑啲離開,好過俾人話終於被逼出嚟。」

問到結束合作是否可惜?陳自強續說:「真係好可惜,過去37、38年,佢由一句英文唔識,由我拖住佢,監佢上飛機,唔止係佢屋企嘢,仲係全個家庭,由祖名出世,到喺美國搵屋畀嬌姐(林鳳嬌)佢哋住。」陳自強言語間不乏欷歔。雖然成龍剛過去的60大壽,陳自強都畀面出席,陳自強說:「大家冇尷尬,唔係殺父仇人。」陳自強辭任後,即由林鳳嬌處理成龍大小事務,她尤其看重所有數目。

99年成龍爆出吳綺莉懷龍種事件,成龍失言道出:「我犯了天下男人都會犯的錯。」陳自強否認當年曾聯絡吳綺莉講數,他回憶成龍失言:「當時好多軍師,最初用意係想講聖經中有女子被人用石頭掟死嘅古仔,想話好多男人會犯錯,點知佢講咗『天下男人都會犯的錯』,我哋都愕然。」陳自強至今仍自豪捧紅成龍,最近他又助契仔徐君俊開展時裝事業。陳自強說:「對目前生活幾滿意,笑嘅時候多過流眼淚。」



■成龍當年憑陳自強介紹拍電影《蛇形刁手》上位。劇照



■成龍(左二)炒了成家班的盧惠光(左一)後,兄弟從此反目 。資料圖片



■當年成龍以「我犯了天下男人都會犯的錯」來回應吳綺莉懷龍種,亦令陳自強愕然。資料圖片

否認被嬌姐踢走

記者昨日致電陳自強,他說:「每個人紅咗都難免『走火入魔』,調返轉頭我都會,我哋合作時都有拗撬,但開心時間多,我當年離開真係唔可以進一步幫到佢,佢會有新前途。」陳自強否認被林鳳嬌逼走,他說:「嬌姐同祖名至今對我都好好。」成龍昨日在海口出席電影公司晚宴,未有接受傳媒訪問。

此外,成龍除跟陳自強結束經理人關係,其實早年他先後怒炒跟他15年的成家班成員盧惠光及段偉倫。有指成龍不滿段偉倫經常將他行蹤掛嘴邊,令緋聞多多的成龍非常避忌,02年段偉倫抗旨不肯為成龍做跑腿送衫成炒魷導火線。林鳳嬌取代陳自強揸旗後也叮走盧惠光,盧惠光當年哭訴遣散費不夠10萬。

採訪:劉敏

【壹錘定音】星期一至五,早上8點開咪!

http://hammerout.hk

立即更新《蘋果動新聞》app

https://bitly.com/AppleDailyiOSApp

https://bitly.com/appledailyandroidapp



鍾意就快D Share啦!