網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月24日 星期二

鬧爆違反合約 樂易玲炒Coffee Coffee,樂易玲,林芊妤,




鬧爆違反合約 樂易玲炒Coffee



其他影片:>>






Gathering出曬事 樂易玲炒Coffee?

【廁格風雲之今日發落】林芊妤(Coffee)因與富貴男友林知譽在殘廁「Gathering」成為熱話,事後有傳她隨時被炒,但幸得好友相助,立即安排她飛北京接騷搵銀,不過日前有報道指,Coffee因拍《衝上雲霄II》搭上監製陳維冠,事後遭陳妻走上大台找樂易玲投訴,難怪樂易玲表示不滿之餘,也不能姑息。



■林芊妤因Gathering事件傳她隨時被炒,今日她回公司便有分曉。資料圖片

稱內部有共識

昨日樂易玲在灣仔出席周年晚宴活動,談到Coffee的去留問題時,她說:「我有同事同佢聯絡,佢好似係今晚(即昨晚)返,聽日(即今日)約咗佢返公司傾。」追問會否炒Coffee時,她說:「公司內部同法律部有共識,聽日(今日)見到佢會了解清楚,因為今次事態嚴重,都會聽嚇佢解釋。」

樂易玲續說:「我哋都睇到報道,話佢去咗第二度做嘢,佢係一個full time藝人,接job都係次要,請假都要同公司講,離開係要通知公司,要尊重合約精神。」



■樂易玲昨晚稱公司與法律部有共識,暗示Coffee冇得留低!



■殘廁事件後,男主角林知譽未有為事件表態。

資料圖片

既定日期中止

問到有指Coffee姣媾監製陳維冠遭其妻投訴,樂小姐笑笑口說:「呢啲我從來都冇聽過,我諗連陳維冠都未聽過,分分鐘連佢係邊個都唔知,有時選角未必係監製去試鏡。」至於今日見面後,會否炒Coffee?她語帶雙關地說:「近日睇咗報紙,知道佢環境都唔係咁好,即使我哋中止合約嘅話,可能會到既定日期為止。」

此外,昨晚記者向Coffee求證此事,她說:「其實我真係唔知,我會同佢哋聯絡,多謝關心。」

採訪、攝影:卓寶花

【我撐公投】網頁:

http://622popvote.appledaily.com



鍾意就快D Share啦!