網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月4日 星期三

[FACE 367] 又抄千頌伊  JM佐敦出火 JM,千頌伊,文詠珊,MF,




《來自星星的你》影響深遠,就連香港女星都個個跟,睇下 JM嗰髮型同甫士,就知佢有參考過「千頌伊」全智賢啦。 FBI講句公道話,由於 JM夠高加上身形纖瘦,抄女神效果都唔錯,只係差少少成熟韻味。

FBI

又抄千頌伊  JM佐敦出火

《來自星星的你》播完兩個幾月, FBI行街依然見到唔少港女抄千頌伊嘅打扮;而娛圈女星更加個個長髮側梳,學足「千頌伊」。

就快約滿 AMusic兼自組公司嘅 Janice Man,上星期二出活動嗰陣就明顯向千頌伊致敬。活動完後, JM坐住 AMusic嘅保姆車返屋企, FBI發現佢喺屋企逗留唔夠 1個鐘就自己揸車出街,去佐敦做腳底按摩,一按就按咗 3個鐘,有冇咁多骨火呀?

設計對白

佐敦撥髮

呢下撥弄秀髮,係咪又令人諗起女神全智賢呢?不過場景係佐敦唔係首爾。

雖然 JM就快約滿 AMusic亦會自組公司,不過當日活動後 JM都係坐 AMusic車走。

呢間腳底按摩店,按每小時收$148,即係 JM埋單要$444,邪喎!

做完 3個小時腳底接摩, JM成個醒曬,行出門口即刻戴番副大黑超兼手拎 iPad,成個女強人咁款。



鍾意就快D Share啦!