掃呢頁CODE去手機

2014年6月11日 星期三

[FACE 368] 祝福舊愛  5年前撻着 羅鈞滿攬前度 Liddy「畀啲空間佢!」 Liddy,羅鈞滿,李悅彤,MF,




羅鈞滿和 Liddy因拍攝《南華夢飛翔》而撻著,當時兩人不避嫌大街大巷攬曬,愛得相當高調。

真面目

祝福舊愛  5年前撻著 羅鈞滿攬前度 Liddy「畀啲空間佢!」

彭順背住「影後」老婆李心潔,公然喺圓方攬啜 26歲𡃁模李悅彤( Liddy)斷正,事件峰迴路轉,轟動香港的啟晴邨槍擊及謀殺案,吞槍自殺槍手李德仁原來就是 Liddy父親。

事發後幾位主角彭順、李心潔和 Liddy一直未有蒲頭;本週一,發力箍煲的彭順離開馬來西亞,有傳為新戲回港籌備;而 5年前曾與 Liddy撻著的羅鈞滿,亦出聲維護前度︰「我諗佢要嘅係空間同時間。」



其他影片:>>羅鈞滿講舊愛






雖然 Liddy的身世愈揭愈複雜,其情史亦豐富,原來 30歲的「星夢幫」羅鈞滿都係舊愛之一。據知 5年前拍攝《四葉草》第四輯的《南華夢飛翔》時,兩人日對夜對撻著愛火,當時更被本刊拍到夜蒲蘭桂坊,仲攬頭攬頸添!

上月 26日,彭順與 Liddy喺圓方攬啜當眾斷正,兩人旁若無人,事後身處馬來西亞照顧其女兒的李心潔,被拍到在診所一臉病容。

上週六( 7日),本刊追問羅鈞滿與 Liddy拍拖一事,他回應:「我哋係好朋友,拍《四葉草》嗰陣好開心嘅,我諗大家畀番啲空間佢!」咁維護舊愛,因住主播女友張文采呷醋呀!

分手冇聯絡

09年,本刊踢爆𡃁模 DaDa(盧頌之)一腳踏兩船,同時間搭上同劇演員何浩文和羅天宇,關係七國咁亂,原來另一 pair羅鈞滿和 Liddy都拍劇拍出愛火。

「 Moon(羅鈞滿)同 Liddy拍緊拖嗰陣好 sweet㗎,日見夜見,嗰陣兩個都冇人識,出街都好公開。不過分手之後就真係冇聯絡,直至 Liddy最近發生咁多嘢, Moon都一路有留意佢嘅新聞,又周圍同人講,好多新聞都唔係真。」據羅鈞滿身邊友人透露。

09年,本刊踢爆當時 DaDa(盧頌之)一腳踏兩船,同時間拖住同劇的何浩文和羅天宇;而羅鈞滿當時亦與 Liddy拍拖,一班年青人經常相約夜蒲。

《南華夢飛翔》是《四葉草》系列中的第四輯,不過劇情與前三輯沒有關係,而羅鈞滿和 Liddy都係劇中閒角。

Liddy和 DaDa同是𡃁模, 09年拍劇後成為好友,仲齊齊當街扯煙頂癮。

近日有雜誌去到 Liddy外公位於湖南屋企訪問,外公細說 Liddy的身世,話 Liddy好聰明,又表示不知道孫女有男朋友。

圖片

「嗰陣係好開心!」

上週六( 7日),本刊在活動後,追問羅鈞滿是否曾與 Liddy拍拖?他起初不太願意回答,之後才說:「我哋係好朋友,拍《四葉草》嗰陣係好開心嘅!(知唔知佢近排啲事?)我都係睇新聞先知。(點睇啲傳聞?)應該......大家,畀番啲空間大家啦。(有聯絡?)我都......冇呀。(有冇慰問佢?)我諗大家畀番啲空間佢好啲囉,我諗佢要嘅係空間同時間。」

至於事件的現任男主角彭順,他週一( 9日)離開馬來西亞,有傳回港為新戲處理事務,但機場有大批傳媒守候,據知彭順臨時改在香港轉機飛返北京避傳媒追訪,對偷食一事始終未有交代。

Liddy自偷食事件曝光後即成為新聞人物,仲爆出父親就係啟晴邨吞槍自殺槍手李德仁。本月 3日, Liddy與母親到殮房認領屍體,全程都用口罩遮面,之後急腳上車離開。

《蘋果日報》圖片

今月初,九龍灣啟晴邨槍殺案,槍手李德仁先三槍轟斃鄰居後,再反鎖在家同警方駁火對峙六小時,仲試過攀窗用槍指太陽穴向警方示威,最後吞槍自殺,轟動全港。

有線電視畫面

上週五( 6日),本刊到 Liddy位於青衣公屋住戶查問,但沒有人應門,有傳 Liddy與母親到內地避風頭。

姊妹團小組會議

彭順偷食斷正已有 2星期,李心潔一直留在大馬住所,除了彭順,只有父母、胞弟和經理人公司的助手陪同;而三位好姊妹梁詠琪、楊采妮和許茹芸,據知還未前往探望李心潔,就算近在新加坡的楊采妮,都未打算出發,而姊妹團一直有電話和短訊保持聯絡,大家商量後,都覺得這段時間要讓李心潔自己思考,尤其是面對 13歲的繼女欣欣,最令李心潔擔心。

三位好姊妹商量後,決定暫時不去大馬探望心潔,但每日都會通電話保持聯絡。

網上圖片

恩師張艾嘉為新片《華麗上班族》趕拍,對事件未有任何發言,但據知張姐嬲到震,亦唔贊成心潔原諒彭順。



鍾意就快D Share啦!