網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月11日 星期三

[FACE 368] DearJane奉旨攬女 MF,




喺石澳拍呢個攬到咁實嘅 shot,楊洛婷其實唔在場。模特兒 Fiona Lee入行無耐,之前只係幫雜誌副刊美容版影嚇美容同飲食稿靚相, Fiona個樣咁甜,嚟緊應該都會引起關注。

FBI

DearJane奉旨攬女

上緊位嘅樂隊 Dear Jane最近為新歌〈一去不返〉拍 MV,主音黃天翱( Tim)今次仲粉墨登場自導自演, FBI都有去探班,仲喺 studio撞見 Tim嘅港姐女友楊洛婷,喺度望住男友同模特兒 Fiona纏綿。

FBI好奇,問嚇楊洛婷介唔介意男友同第二啲女仔親熱,佢話:「作為女朋友,我都有份揀 model,仲揀件性感衫畀佢 check嚇男友定力。我都有份將佢哋影嘅親密相放入相架,又喺現場燙衫掃地做阿四。」查實 FBI八過, Tim一早知女友會嚟探班,所以最激嘅畫面,都喺女友殺到之前拍完,咁返到屋企咪唔使謝罪跪玻璃囉!

〈一去不返〉講一對情侶分手後,初初或者可以好堅強當無事發生,但分開耐咗,掛住前女友嗰種感覺先會慢慢浮現,不過到時已經太遲,無辦法返轉頭。

楊洛婷喺 studio度幫男友同 model影嘅親密相放入相架,呢個嬲樣當然係扮嚇嘢啫!

成個 MV都係主音 Tim玩曬咁滯,不過始終都要有其他成員嘅畫面嘅。

由朝攬到晚

日頭攬到實,夜晚亦都要繼續攬。鬼咩,首歌講男嘅諗番起同前度以前嘅溫馨時光,當然有唔同場景



鍾意就快D Share啦!