掃呢頁CODE去手機

2014年6月11日 星期三

[FACE 368] 大茶飯 阿佘細佬打骰  Eason秘開上海鐵竇 Eason,佘詩曼,阿佘,陳奕迅,MF,




Eason曾自爆患有人群恐懼症,在港只偶然陪老婆夜蒲,今次自己開私竇酒吧,場內裝修有型又夠潮,同香港夜場冇乜分別!想匿埋點玩都得!《蘋果日報》圖片

真面目

大茶飯 阿佘細佬打骰  Eason秘開上海鐵竇

明星賺錢容易,一個廣告代言閒閒地收過百萬,錢多使唔曬,除了買磚頭投資,最好當然係利用自己個名開鋪做生意,人紅賺到盡。

自嘲近年變咗「巡迴歌手」,不停唱搵埋唔少的陳奕迅,去年靜靜雞首度做老闆,同朋友在上海開高檔酒吧「 K歌之王」,打正旗號借歌神飲歌吸客;甚少做生意的 Eason亦相當穩陣,專登由劉嘉玲的 M2酒吧高薪挖角,請到打滾上海酒吧界多年的佘詩曼細佬做店長。做到冇停手,老婆又掛住周圍跑馬拉松, Eason開個鐵竇輕鬆下好應該啫!

阿佘上月到上海工作兼提早慶祝生日,不過佢冇捧細佬場,反而去咗霆鋒間 Linx玩,霆鋒仲識做送香檳俾壽星女添!網上圖片

近年忙住做巡唱周圍飛,前排又要拍杜琪峯新戲《華麗上班族》,同周潤發及湯唯合作, Eason仲話同湯唯朝見口晚見面對得太耐,有少少愛上對方,搞到老婆徐濠縈即刻宣示主權,「啲人話包包(康堤)似佢(湯唯),又有人話我喺一部戲入面似佢,所以阿臣咪鍾意佢囉!」

64間 VIP房

開騷拍戲密做冇停手,有錢冇碇使的 Eason,除了豪裝過億買樓外,去年更同朋友合資在上海開設「 K歌之王」酒吧,更力邀管理酒吧經驗豐富的佘詩曼細佬做店長,貪佢在當地有強大人脈網絡,兼可以借阿佘之名吸引大批明星客。

位於上海黃埔區金陵東路的「 K歌之王」,走中高檔路線,每人平均消費起碼 500人仔,除了酒吧區外,亦設有卡拉 ok,更聲稱全店使用英國高級音響,又有紅酒雪茄吧及桌球枱,另外全店有 64間 VIP房,啱曬鍾意夜蒲又要私隱的明星客仔,有幫襯過的網友大爆見過阿佘現身,證明阿佘確有親身捧細佬場!

佘店長

同家姐佘詩曼感情深厚的佘弟 Darce(右),在上海酒吧界打滾多年,經驗豐富,難怪連 Eason都要挖角撬佢擔任酒吧店長。網上圖片

「 K歌之王」的官網寫明 Eason係股東之一,但就冇阿佘份。網上圖片

阿佘有捧場

父親早死,姐兼父職的阿佘非常疼錫家人,尤其是與她感情深厚的細佬, 09年 3月其弟 Darce結婚,阿佘亦叫埋好姊妹周家怡到場祝賀,早前出席活動時更唔肯透露細佬近況,「間酒吧我冇份,其他嘢你問番佢」

家姐口密,反而佘弟接受本刊電話訪問時盡顯店長風範,幾乎有問必答,「呢間鋪開咗 1年,我家姐唔係股東。( Eason呢?)佢係,不過近排佢忙住做巡迴,冇時間落嚟,之前佢嚟開上海都會過嚟坐!(家姐有冇上嚟探你?)佢係我家姐,當然會嚟睇我(點解會去上海做嘢?)我一直都喺上海做嘢,其他唔講喇!」

「 K歌之王」 club

嘜頭招徠:場內印有唔少 Eason頭像做裝飾,慌死有人唔知 Eason係老闆喎!網上圖片

「 K歌之王」面積達 5萬多呎,有大型舞池,亦有錄音室俾貴賓練歌。網上圖片

網上圖片

每逢酒吧搞 party,佘弟(右二)都會以店長身份一齊影合照留念,地位崇高。網上圖片

阿徐巡跑

今年 4月開始內地巡唱的 Eason,暫時已完成了四川及昆明等站,本月中將往廣州、北京、青島等地,一直唱到 12月深圳尾站;而上海站則安排在 10月 11、 12日舉行,到時又可以返私竇 relax下!至於老婆「肯雅徐」則繼續周圍飛「巡跑」,兩公婆都咁忙,要陪嚇 9歲康堤好喎!

拍完《華麗上班族》後, Eason又要北上做內地巡迴。《蘋果日報》圖片

剛去完台灣跑馬拉松的阿徐,興奮同奧運跑手偶像 Joan Benoit合照。網上圖片

上海夜場爭崩頭

上海夜生活好豐富,酒吧夜店開到通街都係,唔少港星都爭住分一杯羮,單係劉嘉玲已有 3間酒吧,其中位於淮海中路的「 M2」,今年 3月多了一個競爭對手,就係謝霆鋒的「 Linx Shanghai」。兩間吧位於同一條街,真正打對台,至於 Eason的「 K歌之王」,則開在 15分鐘步程以外的金陵東路。咁多選擇,真係唔知點揀!

霆鋒主場

今年 3月開張的 Linx,屬高檔酒吧,當日開幕時霆鋒亦有到場支持。

06年已殺入上海開酒吧的劉嘉玲,現時已擁有 3間分店。《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!