網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月18日 星期三

[FACE 369] 11霸王花杯葛香香 香香,岑麗香,MF,




《辣》片由香香擔正, Jeana同欣宜都係陪襯咋!

網上圖片

FBI

11霸王花杯葛香香

「香香公主」岑麗香啱啱喺馬來西亞完成錢國偉( Wilson)監製嘅新戲《辣警霸王花》,戲入面要打嚟打去,早排香香仲因此打到腳都損曬,真係睇見心痛。

不過有人睇見心痛,但有人就睇見眼火爆。 FBI八到,霸王花有 12個女仔(好多新面孔噏唔出名添㗎!),但大家都見到錢國偉對香香最好,例如埋位佢埋先,拍單頭戲又拍香香先,其他女仔就有排等。而且拍呢部戲個個都有受傷,但淨係得香香受咗傷, Wilson會勁緊張去睇實佢。雖然香香本人係好和善,不過好難令其他女演員唔眼紅佢,惟有怪自己冇香香咁紅,冇大台撐腰,坐唔正咪無得萬千寵愛在一身囉!

唔預香香

喺《香港仔》有大膽演出嘅蔡潔(中)喺微博 po上多張拍《辣》片嘅花絮相,相中佢似乎同其他女演員都 friend,但冇一張有香香份。

網上圖片

去到馬來西亞拍外景,天氣熱成點唔使講,睇香香個樣就知。

網上圖片

出發去馬來西亞前,《辣》片都開咗個記招,當時香香都係同欣宜企埋一齊,似乎同其他「霸王花」無乜交流喎!

網上圖片



鍾意就快D Share啦!