掃呢頁CODE去手機

2014年6月18日 星期三

[FACE 369] 抵鬧  5鬧世盃節目求其 南華前老闆娘:尊重吓足球 MF,




TVB揼本派外景隊去巴西,可惜一對女主持苟芸慧及陳貝兒(右圖)唔熟波,又入唔到球場做訪問,淨係捉住一班球迷傾偈,當然冇觀眾關心!

真面目

抵鬧  5鬧世盃節目求其 南華前老闆娘:尊重嚇足球

世界盃上週五( 13日)淩晨開波,今屆播映權由 TVB以 4億投得,咁貴投得主播權,所以 TVB「恩賜」 22場免費直播賽事,分組賽第三輪同 16強都冇得 free,想睇足 64場唯有俾錢裝收費台。

之不過落重本投資 4年 1度全球盛事,大台卻貫徹是是旦旦作風,由節目內容、製作質素以至嘉賓主持都被批評唔專業,揭幕戰當晚的 4小時特備節目更係九唔搭八,簡直浪費觀眾時間。除了通訊事務局收到 6宗投訴,南華前老闆娘、才女梁芷珊亦忍唔住狂插,連續以 5個「求其」批評 TVB的世界盃節目質素,「可唔可以尊重嚇足球?尊重嚇世界盃呢個咁重要嘅賽事?」

相隔 16年, TVB以 4億高價再次投得世界盃獨家播映權,難得擊敗死敵有線同 now TV,大台嚴陣以待,更花近 8千萬、派超過 50人的攝製隊往巴西拍外景。

梁芷珊狂鬧

肯畀錢唔代表一定高質素, TVB連續幾個與世界盃相關的節目都係負評居多。特別係揭幕戰當晚的 4小時特備節目,又煮龍蝦又按摩,完全同足球無關,而且一班唔識波藝員不斷照稿讀扮內行,曾華倩將巴西主將「尼馬」讀成「利馬」,狄易達仲離譜,話意大利男高音巴伐洛堤係球員,比小學雞更無知。

而早前播出、由黃翠如、洪永城主持的世盃節目《走過足球聖地》,亦被南華足球隊前老闆娘梁芷珊在 fb公開狠批,「求其搵啲景、求其拍啲嘢、求其訪問啲人、求其寫啲稿、求其扮好好笑……」更直指 TVB唔尊重足球和觀眾,結論是,「內容好難頂」,語氣極重!

羅傑承(右)宣布唔再做南華班主,上月尾港甲最後一場賽事完結,一班南華球迷歡送老闆羅傑承及老闆娘梁芷珊(左),場面感人。

梁芷珊雖然冇開節目名,但電視畫面右上角寫住大台個名,明眼人一眼就知佢插緊《走過足球聖地》。

韓毓霞:我放大假

球壇行家唔俾面,連網友都喪鬧一班主持同評述員唔專業,非常懷念已離世的名足球評述員「阿叔」林尚義之餘,亦奇怪點解冇「體育世界天後」韓毓霞份。唔計奧運亞運等大型體壇活動,過往曾由 TVB主播的世界盃, TVB亦會派韓毓霞往當地採訪踩埋落場訪問球星,但今屆竟然由主持以至外景隊都冇「霞姐」份,寧願搵做慣娛樂訪問的陳貝兒、苟芸慧呢類花瓶主打。

本刊上週六( 14日)打俾韓毓霞,霞姐只交代自己正在放大假及多謝觀眾支持後便匆匆收線,似有難言之隱。採訪大將「冇眼睇」,節目又求其是旦,唔怪得連「 TVB契仔」李克勤被問到世盃節目質素差時都即時割蓆,「我都冇份做,所以我冇意見,亦都唔關我事。」

揭幕節目長達 4小時,主持曾華倩同金剛對足球完全冇認識,又無端端加插煮嘢食環節,不知所謂。電視畫面

真正識波的何輝(後中)、鍾志光(後右)都有份去巴西,可惜在揭幕戰時已被召回香港評述,冇得留在當地現場講波。

韓毓霞放大假消失

'98法國世界盃,韓毓霞有份去當地採訪,而當年 TVB就派咗足球評述員林尚義「阿叔」現場講波,當時阿叔更被影到直播期間攞煙食,成為經典。

電視畫面

now TV落場

TVB有得全港獨家直播世界盃,不過製作求其,相反 now TV則專業得多,雖然冇播映權,但設有世界盃新聞網,密密更新世盃消息外,又派記者往當地採訪,而該記者更聲稱係全港唯一持有場地攝影記者證的傳媒,可以落球場近距離接觸球星再上載採訪資訊及圖片上 now app,夠曬地位。反而大台只能在傳媒中心評述賽事,輸曬!

《低俗講波團》明抄球彩台 有線阿鵬:唔係求其吹水就好笑!

TVB新開「 19台」講世盃,主打節目《低俗講波團》以 cheap做賣點,聲稱有性感世界妹,又搵黃毓民爆粗講波(至現時都未爆粗),明抄有線球彩台。可惜劣評如潮,主持亂噏當秘笈,講賭波又唔專業,齋報賠率又唔分析,連球彩台台柱阿鵬(陳樹鵬)都踩爆,「唔識波背稿唔緊要,但 4年 1度就背好啲囉,咁多觀眾睇住,你自己都肉酸同埋我唔贊成講粗口,唔小心俾細路聽到就唔好。其實低俗冇問題,不過齋低俗係生存唔到,本身要有啲足球底,同 partner又要夾,唔係求其吹水就好笑!」

肥雪亂吹

《低俗講波團》兩位星級主持黃毓民(左)同盧覓雪(右)唔夠專業,毓民唔係場場出現兼甚少出聲,而肥雪則勁多廢話,連「死球」同「生波」都唔識分,淨係識讚球員靚仔。電視畫面

低俗賣肉

節目 sell低俗,專登搵咗多個世界妹充撐場面,觀眾經常會見到一班低胸巨乳妹走來走去, cheap爆!電視畫面

成班主持唔專業,講嘢又嘈又冇 point,網友想唔插佢哋都難。

有線球彩台主持阿鵬

19台直播某啲二線球賽如哥倫比亞對希臘時,聲道會轉交由翡翠台評述,估計因為班業餘主持唔熟二線球員,呢種做法連阿鵬都覺得非常奇怪。



鍾意就快D Share啦!