掃呢頁CODE去手機

2014年6月4日 星期三

Liddy母女互扶持度難關 Liddy,李悅彤,




Liddy母女互扶持度難關



其他影片:>>






家中經濟支柱 Liddy顧家 少提爸爸

李悅彤5歲跟父母由湖南來港生活,其父早年被搶劫傷手不能再做廚師,轉做中港貿易生意又失敗,Liddy中六畢業後於香港航空任空姐幫補家計,父母離異後更成為家中經濟支柱,是好女兒和好家姐,後經朋友介紹入行做模特兒,再輾轉擔任「Sing之天使」,上月與前經理人公司奧美思解約,據知要賠6位數贖身。



■很愛錫媽媽的Liddy(左)去年曾兩母女一同去台灣玩。互聯網圖片

疼錫細妹擔起頭家

Sing之天使陳蕊蕊昨接受電話訪問,指Liddy是很顧家的女仔:「佢話係大女要承擔,所以佢好緊張工作,但冇聽佢講過爸爸,知佢同媽咪一齊住,佢好錫媽咪同細妹,感覺佢係一家人嘅支柱。我好擔心佢,send message佢未覆,希望佢OK!好在有媽咪喺身邊,佢係好堅強女仔,希望佢冇事。」「魔鬼胸」蔚雨芯和Liddy是同期新人,蔚雨芯在電話說:「佢係好開朗、樂觀女仔,佢好想出碟,不過同經理人公司合約問題,最後冇碟出,佢話冇我咁幸運!」



■中六畢業的Liddy早年曾做空姐幫補家計。



■老友陳蕊蕊(右)連日來都有傳短訊慰問Liddy,但未獲回覆令她很擔心。互聯網圖片



■Liddy(右一)成為Sing之天使,為她打開娛樂圈之路。

Liddy的前經理人Fanny則說:「佢好顧家,話要畀家用阿媽,知道佢父母分開咗。」上月初Liddy跟公司解約,據知要賠6位數贖身,兩年內分期還清款項,問到Liddy家中遭逢巨變,前經理人公司會否酌情處理?Fanny說:「之前收到第一期錢,第二期未有咁快到,點處理要公司決定,到時再考慮。𠵱家佢好大壓力,佢係細路女,自己作為前經理人都擔心佢,希望佢可以度過。」

採訪:皓騫

【壹錘定音】6月4日早上8點開咪!

http://hk.apple.nextmedia.com/livestream/channel/lishow

立即更新Android《蘋果動新聞》app

https://bitly.com/appledailyandroidapp



鍾意就快D Share啦!