掃呢頁CODE去手機

2014年7月4日 星期五

[忽然1周 988] 謝安琪有吉士 謝安琪,MW,




前幾日謝安琪出席航空公司活動,拎住雞蛋仔推廣香港,估唔到同首新歌又幾夾喎!

媽咪姐

謝安琪有吉士

「 B餐」謝安琪不嬲都好率直,唔係點會為咗個小背心封面,就同傳媒反曬面。呢啲嘢其實同媽咪姐冇乜關係,但講開「 B餐」,真係要讚下佢對香港嘅關心。

周一( 30日)晚,話曬臨近 7.1前夕,佢就忽然喺 YouTube發表新歌〈雞蛋與羔羊〉,歌詞仲好到肉講到明:「 A餐雞蛋撞石牆, B餐俯首做白羊」。首歌出咗未夠一日,點擊就超過 20萬。想講乜,你明嘅!

不過呢,佢嘅微博就只 post另一新歌〈勢不兩立〉嘅 MV預告,但媽咪姐見到大部分回應都係讚〈雞蛋與羔羊〉。呢啲,咪民心所向囉!

趁 7.1前夕,謝安琪出新歌〈雞蛋與羔羊〉 MV,喺 YouTube唔只點擊率勁!歌詞寫到:「今天雞蛋撞石牆不怕壯烈下場決不退讓否則俯首做白羊」,港人應該最有共鳴。

謝安琪喺微博 post嘅〈勢不兩立〉都係新歌,但大家嘅關注去曬〈雞蛋與羔羊〉度。

有唔少網友喺微博讚謝安琪同監製周博賢合作嘅新歌〈雞蛋與羔羊〉,但相信唔使幾耐又被「河蟹」。



鍾意就快D Share啦!