掃呢頁CODE去手機

2014年7月11日 星期五

[忽然1周 989] Chilam開騷俾女摸 靚靚爆喊監場 Chilam,袁詠儀,靚靚,張智霖,MW,




唔好再摸喇!(設計對白)

俾咁多 sexy女 dancers摸身, Chilam嘅表情已經話你知佢有乜感覺。台下 fans要求除埋佢,佢就話:「除咗啦,仲想點?做死人咩!幾個月冇食嘢喇!」

媽咪姐

Chilam開騷俾女摸 靚靚爆喊監場

呢輪興中佬爆肌,點少得型爆嘅「 Cool魔」張智霖嗰份!周日( 6日)開始舉行一連三場《 Chilam Crazy Hours Live》演唱會,為咗呢個騷,佢真係戒曬口,仲搵咗張家輝個魔鬼教練 Michael做 gym操肌,排朱古力同人魚線,唔係畫㗎!







Chilam開場冇耐就剝,唱〈尋開心〉仲 high,俾幾位 sexy女 dancers幫佢[衣同解褲……頭粒鈕,上身赤裸裸露腹肌,下面人魚線同 Calvin Klein底褲邊隨便睇。唔使講, fans嗌到癲咗!有幸被點名上台做嘉賓嘅魯芬 BB,就擺明飛擒大咬,攬完仲錫頸。呢一下「重口味」,媽咪姐真係想講:「我不禁倒抽一口涼氣!」

老婆袁靚靚見到咁,第二晚就即刻上台睇實,仲多謝老公為頭家付出好多,喊住話:「我去完青島拍戲返到香港第一晚攬住佢!點知佢鬱都唔鬱,哄埋去錫佢,只聞到藥油味。」呢啲咪男人味囉!

知道老婆眼淺, Chilam好醒目拎定紙巾俾靚靚擦眼淚。

呢個擁抱,包含咗千言萬語,靚靚話以前人人叫 Chilam做「袁詠儀老公」,依家就變咗叫佢做「張智霖老婆」,好安慰。

靚靚知道有機會上台唱歌同繞場一周握手,話驚老公反悔,即刻去買戰衣。睇落透咗啲喎!

Cool魔硬硬哋

Captain Cool出場,型就梗㗎托住女 dancer呢一下,以乎有啲吃力。

魯芬 BB一上台就大嗌:「 Chilam,我要!」原來係錫頸,個唇印好 sharp!



鍾意就快D Share啦!