掃呢頁CODE去手機

2014年7月11日 星期五

[忽然1周 989] 傳天后吸毒被捕 王菲兜圈否認 王菲,MW,




吸毒傳聞出現未夠一日,就有人將王菲嘅疑似近照放上網,佢仲拎住有氣礦泉水,似係幫自己澄清。

媽咪姐

傳天後吸毒被捕 王菲兜圈否認

內地網站呢幾日瘋傳某天後喺北京平谷吸毒被捕,呢個消息一出,唔少「厚多士」就加把口,將王菲、那英、趙薇呢班天後列入「嫌疑」名單,有啲誇到擺埋王菲張相㖭。

鬧到咁大,王菲經理人陳家瑛就梗係要做嘢嗱嗱聲出聲明否認。不過咁,王菲嘅朋友就代佢放咗張近照上微博。而囡囡竇靖童就喺 Instagram擺咗張郊遊相。如果阿媽出事,做女嘅仲邊有心情遊山玩水咁寫意呢?

竇靖童喺社交網站 post郊遊相,仲寫住「 She has 27 guinea pigs.」(她有 27隻天竺鼠)。睇嚟玩得好開心。

趙薇喺 7日晚同樣更新微博,話自己由朝到晚開工。即係冇被捕



鍾意就快D Share啦!