掃呢頁CODE去手機

2014年7月25日 星期五

[忽然1周 991] 殘廁帶挈 狂接 Job搬新屋  Coffee:多得樂小姐放生! Coffee,林芊妤,MW,




11/7(五) 9:25am

素顏搬屋

靜靜雞一早搵人幫手搬屋的 Coffee,戴上黑框眼鏡站在一旁,路人行過亦認不出她。

娛樂喧

殘廁帶挈 狂接 Job搬新屋  Coffee:多得樂小姐放生!

上月被爆與 31歲上市公司董事林知譽「殘廁 gathering」後, Coffee林芊妤即被大台炒魷。當大家以為她形象插水變雙失,實情反而是因禍得福。

「一夜成名」後, Coffee出騷登台又示範瑜伽,接 job做到冇停手;教瑜伽收一千蚊一堂,登台唱一首歌兩萬五人仔袋袋平安,認真和味。

日前,本刊更發現 Coffee搬離位於調景嶺與父母同住的公屋,搬到同區的私人樓。據知該單位月租要萬五元,若以昔日大台 4千蚊月薪,絕對住唔起。甩大台後反而搵到食, Coffee好風騷咁話:「多得樂小姐放生,我先有今日!」








Miss Coffee

考取瑜伽導師牌是 Coffee一時心血來潮的決定。想不到今天卻因此開闢了一條新血路。

24歲的林芊妤 Coffee,「殘廁 gathering」後負面新聞不絕,但並沒有令她意志消沉。 Coffee在大台效力 6年多,早年在大熱劇《衝上雲霄 II》一幕胸壓馬國明,令擁有 34D上圍的她上位成功,但都不及「殘廁」事件令她聲價十倍。 Coffee識得轉危為機,最近頻頻出席晚宴及商場活動,更中港兩邊走登台。

升價 Job接 Job

據知情者透露:「好多人都以為 gathering件事令 Coffee形象直插谷底,其實早前佢俾大台炒魷,依家自己接 job仲方便過之前,去大陸登台唱一首歌就可以自己袋晒兩萬五人仔喎!依家仲有幾個商演度緊期,美容纖體代言人又主動搵上門,開價都六位數㗎!點都好過嗰份得 4千蚊嘅牛工。最搞笑係大台嗰位女高層,以為 Coffee呢個名係由佢哋個節目得嚟, sorry囉!呢個係 Coffee自小嘅英文名嚟。」

殘廁 CEO

自從「殘廁」事件後,男主角林知譽一直潛水, Coffee表示二人仍有聯絡,但只限於普通朋友關係。

7月初被炒

「殘廁」事件後, Coffee避走北京,直到 7月 2日才返港,更被大台即時召回解約,她表示公司會依足合約作賠償。

大陸搵人仔

Coffee最近不時被邀請到國內擔任活動大會司儀及嘉賓,離開大台賺人仔話咁易。

公屋轉私人樓

7月 11日早上 9時許,本刊發現 Coffee身穿白色小背心加熱褲,踢住人字拖步出位於調景嶺公屋買早餐,隨後站在路邊似在等人。不出十分鐘一輛客貨車停在她面前,司機與她傾了幾句便帶着板車跟她上樓。未幾 Coffee拖着數個紅白藍大袋及兩個喼落樓,並全程落手落腳搬物件上車。

其間 Coffee發現有記者,即時跳上客貨車離開調景嶺屋邨,在將軍澳區行了數個大運後,最終在同區某私人屋苑停車場下車,並示意司機把車上物品搬入新單位。搬屋至中午 12時許, Coffee獨自乘地鐵到九龍灣宜家傢俬,除了專揀玻璃杯和碗碟,還不時試坐大牀及梳化。

背心短褲 Look

平時習慣賣大包的 Coffee,今次雖然已收起 34D上圍,但白色小背心仍藏不了她的事業線。

趷籮搬喼

Coffee首次獨自搬出來住,往後日子都要靠自己。當日搬屋時她已毫不錫身主動搬行李喼,仲搬到彎腰趷籮。

靠瑜伽養自己

Coffee孭住兩大袋家品離開時,記者曾上前問她是否搬屋,當時她稱只是一般 shopping。周二( 22日)她終在電話中承認搬新屋:「係呀!最近啱啱搬屋。因為之前件事,唔想令屋企人再受騷擾。係我第一次自己租屋,希望所有嘢都順順利利。我搵到一條好好嘅路去行,就係做瑜伽老師,有時仲會接吓出面嘅活動、剪綵同廣告。都係多得樂小姐放生,令我有自力更生嘅機會,我先至會有今日。」 Coffee教瑜伽不時拗對腳上頭,粗略估計每月收入逾 5萬,好過在大台做二打六

慳坐地鐵

教瑜伽收入比以前好十倍, Coffee依然節儉,出入都以地鐵代步,不介意被乘客認出自己是「殘廁」 Coffee。

專揀平價品

Coffee一步入宜家後,便往牀上用品區,先試大牀再睇牀單,但一看見價錢牌時,即時放手轉頭走,原來她是被$498一張牀單嚇親。

大髀瘀黑

平時 Coffee多穿瑜伽長褲見人,今次搬屋就換上超短熱褲。記者發現她腿上有多處瘀傷,為此她表示只是普通撞親。



鍾意就快D Share啦!