網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月25日 星期五

[忽然1周 991] 誤中美容陷阱 蘭子誓追究到底 蘭子,陳淑蘭,MW,




蘭子於注射肉毒素桿菌毒素前,頸紋確係清晰可見,但接受肉毒桿菌毒素去除頸紋後,仲大件事。

媽咪姐

誤中美容陷阱 蘭子誓追究到底

已屆中女之齡嘅李詩韻依然「勇往直前」,撈得風生水起,反而啱啱 45歲生日嘅陳淑蘭就冇咁好彩咯。話說蘭子早前自爆因為貪靚,接受美容中心建議,喺頸部打肉毒桿菌毒素,想話去頸紋。








蘭子寫咗一大段文字回覆媽咪姐,睇得出佢好有決心。

兩星期後,蘭子發覺蘋果肌因病變得「硬膠」、面部浮腫、口齒不清、小便頻繁、呼吸及吞嚥有困難,要即時接受醫治,令佢懷疑係打針過量所致。媽咪姐問候蘭子,佢透過 WhatsApp回覆話為咗唔想再有人受害,所以企出嚟!希望「犯法的人,能得到應得的處分」。蘭子都有心理準備,自己要面對好多負面報道,不過佢堅持「不能讓無牌行醫的人,繼續害人不淺」,果然係個勇敢的烈女。



鍾意就快D Share啦!