掃呢頁CODE去手機

2014年7月3日 星期四

[壹週刊 1269] 開工撞車 交警氹番李霖恩 李霖恩,M1,




黎諾懿、張達倫同黃子雄等,留低陪李霖恩見交通警,果然好兄弟。

探熱針

開工撞車 交警氹番李霖恩

已落實追加至七百集的《愛•回家》,上週四(六月二十六日)拉隊到西貢白沙灣碼頭拍外景期間,劇中飾演律師的李霖恩,座駕被泊在旁邊的四驅車刮花,為免影響拍攝進度,唯有報警求助。

交通警殺到,循例講解處理程序後,便勸諭雙方私下和解,事後阿 sir更幽李霖恩一默:「你都係律師(劇中的職業),你應該清楚過我」電視劇角色入曬屋,李霖恩真人演繹!

拗唔掂數

上週四(二十六日)上午十一時,一眾「查李施律師事務所」員工,包括朱慧敏、黎諾懿、楊明、李霖恩等,齊到西貢白沙灣碼頭拍外景。當日陽光普照,氣溫超過三十度,每拍完一個鏡頭,隨即鳥獸散搵地方歎冷氣降溫。自己揸車到現場開工的李霖恩,返回座駕時發現左邊沙板及車門被刮花,而泊在旁邊的四驅車車主,已企定定準備「自首」。

雙方就汽車維修地點和價錢爭持不下,身為車房老闆的黎諾懿於是上前幫口。

「呢啲(刮花)拎返原廠整,三千蚊搞掂!」但四驅車車主堅持要李霖恩選擇到他的相熟車房進行維修,雙方各執一詞。

同時間,外景隊準備轉場,既然「傾唔掂」,李霖恩於是報警求助;劇中一班好兄弟黎諾懿、張達倫、羅天池及楊明等亦唔跟大隊,留低現場助威,而原本在公司車歎緊冷氣的查查黃子雄,亦落車為李霖恩座駕驗傷。

李霖恩的座駕左邊沙板和車門被刮花,傷痕明顯。

Cool爆的阿 Sir原來係《愛•回家》粉絲,仲話李霖恩係律師,撞車法律問題難佢唔到。

身為車房老闆,黎諾懿幫口調解撞車糾紛。

西貢外景全男班上陣,得朱慧敏一個女將。

阿 sir氹番

不夠十分鐘,兩位揸住鐵馬的交通警殺到,並分別向兩位事主進行了解。愛車毀容,李霖恩無曬表情講述事發經過,至於一班《愛•回家》好兄弟,則企埋一邊,又與搬汽水的工人影大合照打發時間。

了解完兩車損毀情況後,交通警力勸雙方私下和解,阿 sir更開玩笑開解李霖恩:「你係律師(劇中的職業),你應該清楚過我」搞到李霖恩哭笑不得:「阿 sir講呢啲!」之後便乘坐同事的順風車,趕下場繼續開工。

送汽水的工人把握機會,搵一眾《愛》劇演員合照。

有指蔣家旻、朱慧敏冇得留低《愛•回家》,原來湯洛雯都有份,但因為阿叔湯鎮業返無綫拍劇,才保得住姪女飯碗。

拍完每個鏡頭,演員、導演都會圍埋睇 playback,好認真。



鍾意就快D Share啦!