掃呢頁CODE去手機

2014年7月17日 星期四

[壹週刊 1271] 老公包二奶 家暴可嵐被迫墮胎 可嵐,BKD_S,M1,




可嵐話因為老公冇情到呢個地步,才令她對這段關係不再留半點眷戀。

探熱針

老公包二奶 家暴可嵐被迫墮胎

一○年奉子成婚的歌手可嵐爆出家暴後,開記者會交代過去四年一直遭受從事飲食業的老公尤子威暴力對待,並下定決心離婚,帶同三歲兒子重過新生。

當年佗仔期間,已發現老公在內地有小三的可嵐,今年四月再度懷孕,但老公竟然狠心到要她墮胎,啞忍四年,可嵐終於醒覺。

向人求救保胎

選擇忍受一次又一次的家暴,換來身心受創。鑊鑊衰心軟的可嵐,於今年四月發現為狂躁老公再度意外懷孕,但她怎也想不到,得悉她懷孕消息的老公會如此冷血無情。據一名知情者透露,四月可嵐透過 Whatsapp向老公報喜:「 I pregnant!(我懷孕)」但對方的回覆是:「 See doctor and get rid of it.(搵醫生落咗去)」不負責任,更完全無商量餘地。之後無任何關心問候,只不停追問可嵐約了醫生沒有。

一直想保住個胎的可嵐,為此曾致電友人求助。「佢老公唔俾可嵐喺外面做嘢,要佢留喺屋企湊仔同落鋪幫手,自己冇經濟能力,可嵐唯有一直忍,就算今次想保住個胎,最終都唔敢違抗老公命令。」知情者說。

今年四月,可嵐 WhatsApp老公,告訴她再懷孕,但佢老公 Tommy回應第一句竟然係叫佢落咗去。

對於小三問題,尤子威不停迴避,唔肯正面回應。

可嵐與老公均成長於破碎家庭,二人婚姻觀受影響,連番家暴。縱然二人結婚三周年時啜爆 sweet,但最後還是離婚收場,苦了下一代。

狂鬧老婆係乞兒

要老婆墮胎的尤子威,日前在反擊可嵐的訪問中扮晒慈父,但記者在他與可嵐的多次爭執錄音對話中,發現他對妻兒是何等無情,甚至爆晒粗話根本唔想要個仔:「係你話要生㗎,仆街!你自己話搞×掂佢……我唔×話係落×咗去,乞兒!」而另一段二人為炒傭人嘈交,男方竟說將個仔交去兒童院。暴躁的尤子威不斷以粗言穢語辱罵妻子,又嘲諷可嵐從無攞過一分一毫幫手養家,重複鬧爆她是乞兒,又出言趕她走。

本週一(七月十四日),記者到訪可嵐上月因為家暴驚動警方上門的元朗寓所,已搬離上址的尤子威因為停止為妻兒交租兩個月,可嵐要另覓新居,忙住執拾細軟的她對於今年四月被老公落令墮胎,直認不諱。

11/7

上週五,可嵐一個女人仔,抬住一道新的木門返家,之後傭人幫忙拆走上月被老公踢爆的木門(圓圈)。再由鄰居幫她將新門裝上。

12/7

上週六,可嵐到澳門做騷前先帶囝囝出席一個餅店開幕,之後在石澳會合囝囝的同學 BBQ兼暢泳,其間發現三歲囝囝情緒不太穩定。

陪去做手術

婚前可嵐已常跟尤子威鬧不快,好姊妹 Kelly Jacky及裕美更曾幫她搬離男友家。幾位當日陪她出嫁的姊妹,其實替她擔心多過開心。

壹:你有冇諗過佢(尤子威)第一個反應叫你墮胎?

可:冇諗過!如果佢唔諗住要,就做好預防措施。我哋已經好少行埋,但之前佢見人有第二胎,又話想要。冇諗過佢咁冷漠……好難過!

壹:你有冇為墮胎掙扎過?

可:我係基督徒,當然有掙扎。之後我照常去做產檢(佢有冇陪你去?)有,醫生問要唔要,佢即刻搶住話唔要,話冇錢兼冇人湊個仔喎!

壹:之後佢陪你去做手術?

可:有!我醒番,心裡面好難過,點知佢淨係走入嚟問我搞掂未,話趕時間,然後俾咗錢就走,見到佢咁好傷心……(開始飲泣)之後我做訪問,仲要喺人前扮無發生過,決定離婚,除咗係忍受咗咁耐嘅家暴,呢個胎冇咗,令我覺得呢個男人唔值得我再去愛。

被拒行房要求叫雞

遭受家暴同時,可嵐甚至再為對方懷孕,令人難以理解。

壹:你願意唔願意同佢繼續有親密行為?

可:兩個人呢啲嘢,一定有情願時候,但亦有唔情願時候。有段時間冇工人,我朝早照顧小朋友,之後湊埋個仔落鋪頭幫佢入單,朝六晚十二先返屋企,我真係好攰,所以有時拒絕,但佢就話:「如果咁一係俾佢叫雞,一係娶第二個。我聽到好無奈,點解我同呢個男人咁耐,佢冇關心過我身體同心靈嘅感受。佢會喺人前表現得好似好有責任,但返到屋企,我又進入恐懼當中。家暴後佢會要求你完全抹走一切,唔可以翻舊賬再提。

搵周永恒求救

俾老公逼墮胎,可嵐曾向周永恒夫婦求助。事後周永恒回應:「我當時反對佢咁做,知佢老公唔願意負責任係好失望。」

梁雨恩知有小三

「幾年前已經聽過可嵐講老公有第三者,見可嵐成日喊,安慰佢同時亦勸佢離開唔珍惜自己嘅人。」

老婆生完陪小三

壹:喺錄音片段聽到佢話當日都唔想要個仔,仲叫你一早落咗去?

可:係,當時佢叫我落,但我堅持要 BB,我話我會照顧。後來佢突然提出結婚,我諗住佢會珍惜呢個生命,但到個仔出世,佢就係咁話唔要個仔,仲試過指住個仔講,對個仔造成太大傷害。所以點解我一路強調要保護個仔。

為內地小三不歸家

壹:聽講你生咗個仔無耐就發現老公喺內地有小三。

可:其實喺我未生之前已經有。但我生咗仔後佢就更加過分,郁啲就嘈交,叫佢唔好咁大力閂門嚇親 BB,佢就大力踢道門,跟住話要去搵小三,唔返屋企兩三個星期。個仔啱啱出世,我根本做唔到啲乜,好在當時班朋友好似 Kelly Jacky、文恩澄肯聽我訴苦,安慰我。為咗個仔,我撐住咁過。

壹:佢有冇為婚外情悔疚過?

可:冇,仲肆無忌憚咁同我講,話鍾意上去搞佢。佢同小三關係維持咗幾年,上月我哋又拗撬,因為半夜有個女仔打俾佢話要見佢,我聽得好清楚。第二朝我問番呢件事,佢又開始發火,話個女仔喺蘭桂坊識。其實當日我話俾佢聽有咗,佢都唔喺香港。

本週一,可嵐老公在他元朗經營的日本餐廳恭候衞生幫,他不時以凌厲眼神同衞生署職員交談。

囝囝未出世,可嵐說老公已在內地有小三。愛子一歲生日,隱瞞傷痛的可嵐還要在人前扮幸福。

提出離婚兼獨力養子的可嵐,上週便跟梁敏儀等人到廣州做騷,搏命搵錢。

發爛拒回應

記者之後到尤子威位於元朗的日本餐廳找他。「家事我只須跟父母交代,我唔講係唔想再助長呢啲新聞。」問他有沒有後悔當初衝動,躁底的他即跳掣!

「你剛才講嗰啲係帶有引導性問題,咩有冇後悔衝動呀!我唔明你想引導我去邊個方向,做錯嘢先有後悔。」

對於婚姻出現第三者,尤子威亦不肯正面回答。「點解咁樣講,呢個資料點解你哋需要?我覺得好引導性囉!」

據知,居於深圳,在微博叫小玲的小三,跟可嵐老公秘交數年, 11年二人來往時,小玲曾到香港遊玩。

問到有冇小三,尤子威不置可否的說:「點解要問呢個問題!」

開拖錄音對話

經歷四年家暴,可嵐與尤子威經常家嘈屋閉。在一條十幾分鐘的開拖錄音聲帶中,兩公婆可以由幾蚊嘅韮菜到兩萬蚊債、阿仔醫藥費等事爭執,男方躁狂至極,相當粗口。

女:你可唔可以對番件事……(未講完男方已經躁爆。)

男:做乜×嘢你而家,唔×好再㷫×我。

女:我點樣㷫你呀?

男:走啦,河水不犯井水……我欠你乜×嘢呀!

女:我唔係你奴隸,日日喺度俾你鬧鬧鬧。

男:你走走走,離開我呢間房!

靜了十秒

女:你冷靜到未?……你係咪要喺屋企大吵大鬧……

男:咩大吵大鬧,你有尊重我咩,你呢個正×人!

女:點樣唔尊重你呀?

男:賤×格、仆街冚家鏟、乞兒……你唔×係乞兒!

女:我點解係乞兒?

男:×你老味……你有冇貢獻過一毫一分……

女:我點樣冇貢獻過一毫一分呀?

男:交租呀仆街,唔×係喺度住,燈油火蠟唔使你俾呀,仆街,乞兒。俾呀,拎錢出嚟,有本事瞓地!

女:我點樣乞兒,冇我個仔養到咁大……

男:你話要生㗎,仆街!你自己講過你自己搞×掂佢。發誓一號,我唔×話係落×咗去,乞兒!

女:係你話要結婚㗎!

男:唔係你求我,次×次都係咁!

女:我求你娶我,你有冇搞錯咗呀尤子威!

在一條嗌交錄音聲帶中,暴露了可嵐老公當日要她落咗個仔,而可嵐則堅持生下來。

上月可嵐家暴後,睡房一片凌亂。



鍾意就快D Share啦!